hela grejen är ju att ja vill byta ut katalysatorn mot en sportkatalysatorn.
om dom andra ljuddämparna som sitter på bilen till sportljuddämpare!!
Simons Sportsystem!
- Eric Josefsson
jokke wrote:Radeon wrote:hela grejen är ju att ja vill byta ut katalysatorn mot en sportkatalysatorn.
om dom andra ljuddämparna som sitter på bilen till sportljuddämpare!!
varför inte sätta ett rör istället för katten ... tror inte du märker någon större skillnad ifrån en orginal katt och en raskatt...
För att vi ska vara rädda om miljön
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
stor skillnad på vanligkatt och racekatt.. mer effekt.. många sånna streetracer kör med racekatt hellre än ingen katt alls.. för att de ger bättre motstånd osv. som sagt ska ge bättre effekt än utan katt lr orginal katt!
så har iaf jag fattat de som.. plus att jag inte vill byta avgasystem varjegång jag åker in och ska besikta bilen!
så har iaf jag fattat de som.. plus att jag inte vill byta avgasystem varjegång jag åker in och ska besikta bilen!
Körde förut 306 RC Edition.
LuPuZ wrote:Är det någon skilland på en rensad vanlig katt och en racekatt... Har inte råd till annat... är en fattig student
Japp, det är stor skillnad. En racekat renar avgaserna det gör inte en rensad originalkat.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.