När jag skriver höger och vänster menar jag som det sitter på bilden, inte hur det ser ut om man sitter i bilen.
Lite bilder och under bilden en fråga vad jag vill veta...
Slangen som går över ventilkåpan är fuelreturnen, vart ska jag sätta den? är det samma slang som sitter längst till vänster på min fuelrail?
Ska slangen från bränslefiltret gå till den där lilla "dosan" längst till höger i bild? eller är det tvärtom på nåt sätt?
Vände på gasreglaget så att den långa snurr-saken blev den som gasvajern går i... gick inte spänna med den korta varianten. Är detta ok eller är det så att den jag nu har vajern i ska användas till nåt annat?
Generatorn på plats, men fattar inte var jag ska fästa spänn-mojängerna samt hur de ska sitta.. om nån har en utförlig bild på det blir jag jätteglad
Den lilla slangen från insuget går upp i "dosan" vid fuelrailen på undersidan, såg ut att passa där iaf. Är det rätt eller åt skogen? vart ska den annars gå och vilken ska in i dosan?
Här har jag tagit den med två slangar och satt i motorn och den med en slang upp i oljepåfyllningslockets undersida. Är det rätt eller ska den sitta tvärtom?
Den här pinnen gick in i torpedväggen men vetifan vad det är för nåt. Hastighetsmätare? Varvräknare? Vart ska den sitta på motorn?
Den här slangen går in i motorn men vart ska den sen?
Den här går till huvudbromscylindern, och ska sen till?
Den här slangen tror jag går till spjällhuset? (den biten mellan lmm och insuget iaf, vet int om de e det som heter spjällhus) men vart ska den in sen nånstans?
wtf är det där för nåt?
Där fattade jag vilken som skulle gå in i kupéfläkt-saken, men den som kommer tillbaka, vart ska den kopplas nånstans? Vill även veta vad det är för slang som sitter på motorn med en metallpinne längst ut på samt vart den ska kopplas nånstans.
Vilka slangar ska på dom där två? Ska den undre av dom gå till slangen som enok dragit ihop med en slangklämma som kommer från oljefiltret eller ska den sitta ihopdragen med slangklämma? isf vilka slangar ska på den?
Vilken slang ska gå till den guldfärgade knoppen på bilden?
Detta var alla frågor jag har just nu... vore jättesnällt om ni kunde svara på dom så fort det bara går