kondensvatten i kupén
kondensvatten i kupén
lyfte upp den nedersta matten för att kolla om där var någon fukt. Istället för fukt möttes man av en hel swimmingpool på golvet, mattorna var också dyngsura. Blev till att riva bort hela inredningen för att få ut mattorna så man kunde hänga de på tork. Hittade inga hål i golvet där vattnet kan ha kommit in så det måste bara ha varit kondens.
Nu när mattan ändå är borta tänka jag att tvätta den, kan man spola av den med högtryckstvätten?? Eller måste man lämna in den för kemtvätt som förmodligen kostar multimum?
Nu när mattan ändå är borta tänka jag att tvätta den, kan man spola av den med högtryckstvätten?? Eller måste man lämna in den för kemtvätt som förmodligen kostar multimum?
Anton Ewald medlemsnr. 462
205 GTI Monte Carlo -91
min bil!
Opel Omega -88 med bakhjulsdrift som vinterbil
205 GTI Monte Carlo -91
min bil!
Det brukar gå bra att tvätta mattan på egen hand, bara den får torka ordentligt sen.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
- Stefan Eriksson
-
Linkan
vattnet luktade inte glykol utan mer unket, så det tyder på att de har varit fuktigt ganska länge.
Värmen fungerar och motorn har aldrig blivit för varm.
Jag har heller inga lyxigheter som AC.
Värmen fungerar och motorn har aldrig blivit för varm.
Jag har heller inga lyxigheter som AC.
Anton Ewald medlemsnr. 462
205 GTI Monte Carlo -91
min bil!
205 GTI Monte Carlo -91
min bil!
-
Guest