men självklart e ju nålarna felinställda. Någon som har erfarenhet och kan ge mig ett handtag hur jag ska gå till väga att ställa in dem smidigt?
Birba tavlor i 205
Birba tavlor i 205
Jag har precis satt i Birba tavlor i 205:an, oh happy day
men självklart e ju nålarna felinställda. Någon som har erfarenhet och kan ge mig ett handtag hur jag ska gå till väga att ställa in dem smidigt?
205 GTI LeMans -91 RIP
Nissan Skyline -95
FINLAND
FINLAND
FINLAND
Nissan Skyline -95
FINLAND
FINLAND
FINLAND
Ja dit med tavlan utan plexit framför, ha nålarna löst i handen, be nån polare åka i en bil framför och så kommer ni överens en hastighet o så kör ni den o så trycker du dit nålen, vipps så är det klart... hem o sätta dit plasten o allt igen... Voíla!
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
hastighetsmätaren fick ja rätt direkt, varvmätaren kan väl med vara rätt enkel, sätta den på ~1000 vid tomgång
tanken kan du ju antingen bara tanka full eller köra slut på allt sen sätta dit den
Temperaturerna e kanske lite mer klydd, kör den varm, lagom sådär och sätt dit den på 85-90
Oljetrycken e kanske lite svårt, men brukar de inte ligga på 3?
tanken kan du ju antingen bara tanka full eller köra slut på allt sen sätta dit den
Temperaturerna e kanske lite mer klydd, kör den varm, lagom sådär och sätt dit den på 85-90
Oljetrycken e kanske lite svårt, men brukar de inte ligga på 3?
Nova
206 GTi -00
206 GTi -00
- Stefan Sager