Sätta i CD i min bil
Sätta i CD i min bil
Ska sätta i stereo i min bil men antennkabeln passade inte... vad ska jag köpa så att den ska funka?
Re: Sätta i CD i min bil
Peugeot_206_GTi wrote:Ska sätta i stereo i min bil men antennkabeln passade inte... vad ska jag köpa så att den ska funka?
En sån här? http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=18913
Mikael Rosén
-=206 GTi=-
Suzuki DR650 SE
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.
-=206 GTi=-
Suzuki DR650 SE
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.
Re: Sätta i CD i min bil
Micke_206 wrote:Peugeot_206_GTi wrote:Ska sätta i stereo i min bil men antennkabeln passade inte... vad ska jag köpa så att den ska funka?
En sån här? http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=18913
ok tack så mycket... får testa en sån då..
Som fnatte säger så är det endast sony, dom har även adapter för "spaken" vid ratten så man kan styra stereon.
- Team Müsseldorf Racing -
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Peugeot 205 GTi -87 - Såld
Volvo 240 GLT - Såld
206 XS - GT Edition - Såld
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Peugeot 205 GTi -87 - Såld
Volvo 240 GLT - Såld
206 XS - GT Edition - Såld
Peugeot_206_GTi wrote:Eric Ekman wrote:Som fnatte säger så är det endast sony, dom har även adapter för "spaken" vid ratten så man kan styra stereon.
ok vad synd för jag har en clarion.. iofs så anv. jag inte spaken så ofta så det spelar inte så stor roll...
Kanske inte, men du får inte skärmen då heller. Men du kan ju höra med Clarion om dom kanske har, det sitter ju Clarion original i bilarna, iaf dom senare, så kanske att dom har en kabel där.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
Fnatte wrote:Peugeot_206_GTi wrote:Eric Ekman wrote:Som fnatte säger så är det endast sony, dom har även adapter för "spaken" vid ratten så man kan styra stereon.
ok vad synd för jag har en clarion.. iofs så anv. jag inte spaken så ofta så det spelar inte så stor roll...
Kanske inte, men du får inte skärmen då heller. Men du kan ju höra med Clarion om dom kanske har, det sitter ju Clarion original i bilarna, iaf dom senare, så kanske att dom har en kabel där.
vad är det för spec. om skärmen funkar då? är det inte bara låtnummer å så?
Köpte iaf en antennadapter idag så nu funkar radion oxå
Peugeot_206_GTi wrote:vad är det för spec. om skärmen funkar då? är det inte bara låtnummer å så?
Köpte iaf en antennadapter idag så nu funkar radion oxåweeee!
Jo, om skärmen är kopplad till stereon så visar den låtnummer och radiokanal. Jag trodde det var det du ville...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
Fnatte wrote:Peugeot_206_GTi wrote:vad är det för spec. om skärmen funkar då? är det inte bara låtnummer å så?
Köpte iaf en antennadapter idag så nu funkar radion oxåweeee!
Jo, om skärmen är kopplad till stereon så visar den låtnummer och radiokanal. Jag trodde det var det du ville...
ja alltså det skulle juh kanske vara bättre iofs men just nu stör jag mej inte på det iaf.. kan juh se samma sak på stereon så... men det kanske jag tar å fixar sn nångång när jag har lust.. hehe...