Program för banträff i Söderhamn 23-25/5
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Vissa kan å andra sidan inte inse sin egen förmåga eller hur? Och många tror att de har en ferrari sär de rattar sin 205:a med svampdämpare o torra regumerade däck...
Men det är kul som f*n att köra på bana! Alla som inte gjort det måste prova! Skoj skoj skoj!
Synd att bilen inte är ihop + att jag ska jobba, annars hade ja kommit.
/ Nicklas
Men det är kul som f*n att köra på bana! Alla som inte gjort det måste prova! Skoj skoj skoj!
Synd att bilen inte är ihop + att jag ska jobba, annars hade ja kommit.
/ Nicklas
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
Instämmer till fullo och förmodligen kommer det att ske en indelning i nybörjare och lite mer vana för att minska stressen.André aka Anadrol wrote:Kör efter din förmåga, som det så fint heter.
Det finns ju också gratis instruktörer tillgängliga, så det är ett bra tillfälle att utvecklas bakom ratten och därmed få ut ännu mer nöje av kommande banträffar. Det finns få grejer (med kläderna på) som slår när man tycker att man får lite flyt runt banan! Och det är vad man själv tycker som spelar roll!!!
EN 14497
f*n äntligen när det kommer en sån här skoj grej i närheten av en så ska man bort. Åker till riksgränsen i morgon bitti och blir borta till i slutet av maj så man missar det precis. Fixa mycket bilder från körningen så man får se sen iaf
Last edited by Marcus on Wed Apr 30, 2003 23:56, edited 1 time in total.
* 205 Mi16 -89 ** 206 XT -01 ** Saab 9-3 2.0T -99 ** Hoj: Honda VTR1000f -99*
Båt: Ockelbo t17dl(eaton m90, megasquirt mm) * Cross: Yamaha Yzf 250 -01
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Jo det är väl prioriteringar det handlar om. Men 3,5vecka gratis i sveriges bästa skidområde mot en dags bankörning så bli inte valet så svårt för mig. Men det är jävligt trist att man missar körningen ändå. Hoppas ni får skoj
* 205 Mi16 -89 ** 206 XT -01 ** Saab 9-3 2.0T -99 ** Hoj: Honda VTR1000f -99*
Vet dere om det er mange fra Danmark, Norge og Finland som har meldt sin interesse?
I Norge så kræsjer dette arrangementet med både Gatebil på Våler-banen og Fransk Bildag i Oslo. Men jeg tror det hadde vært mye artigere og dra til Sverige på treff, selv om det er et stykke å kjøre. Det finns jo ytterligere 2 Gatebil treff...
I Norge så kræsjer dette arrangementet med både Gatebil på Våler-banen og Fransk Bildag i Oslo. Men jeg tror det hadde vært mye artigere og dra til Sverige på treff, selv om det er et stykke å kjøre. Det finns jo ytterligere 2 Gatebil treff...
- Eric Josefsson
Är det några som ska tälta? Funderar på att komma.. men jag är ju en snål smålänning
(o "gammal" amfibiesoldat
) undrar om jag har nått tält bara?
hmm 90milxca0.8l/milx9:-=650:- bensin
Arrgh så kluven jag är å ena sidan vill jag hålla nere milen för kamremmen går på övertid just nu å andra sidan så är det ju så jäkla skoj med bankörning o alternativet den helgen är bara strippkörning som inte är lika kul.
Ska försöka bestämma mig för att komma *lovar*
hmm 90milxca0.8l/milx9:-=650:- bensin
Arrgh så kluven jag är å ena sidan vill jag hålla nere milen för kamremmen går på övertid just nu å andra sidan så är det ju så jäkla skoj med bankörning o alternativet den helgen är bara strippkörning som inte är lika kul.
Ska försöka bestämma mig för att komma *lovar*
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
///Mi16
- Eric Josefsson
Ömmh är det nån sista checkin-tid på fredagskvällen?
Grillning i egen regi inkluderar detta att vi ska medbringa typ engångsgrill eller finns det grillplats o ev. tillgång på grillkol?
Grillning i egen regi inkluderar detta att vi ska medbringa typ engångsgrill eller finns det grillplats o ev. tillgång på grillkol?
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
///Mi16
///Mi16
Nu har programmet fått sig en rejäl omgång, för mycket att skriva allt. Kolla.
AWR kommer att ha sin Saab 9-3-racer där (400 hk, Öhlinare, jättevingar mm). De hjälper oxå till med setup, däcktryck, däcktemp. mätning mm förutom att de agerar förarinstruktörer. Uppmanar er också att anmäla er till middagen.
AWR kommer att ha sin Saab 9-3-racer där (400 hk, Öhlinare, jättevingar mm). De hjälper oxå till med setup, däcktryck, däcktemp. mätning mm förutom att de agerar förarinstruktörer. Uppmanar er också att anmäla er till middagen.
EN 14497
Till campingen kan du komma när du vill, för övriga alt. ska jag kolla.Eric Josefsson wrote:Ömmh är det nån sista checkin-tid på fredagskvällen?
Halvfat finns på plats och jag hade tänkt ordna med grillkol. (Delegerar gärna!)
EN 14497
Se bevis på att en 406 inte behöver vara lika gubbig som min, Robbans bil på http://www.peugeot-sport-club.com/visa_bil.php?id=94RoBBan666 wrote:Äntligen en träff närmare än 50 mil!! Räkna med mig ....
EN 14497