Det följer nog med en back eller två i bagaget så det finns utrymme för fler än en fest... Men lördagen e nog storfesten skulle jag gissa... Vart? Om ingen kommer på nåt bättre så funkar nog vårt hotellrum på formel 1 hotel som förfestställe... så rör vi på oss sen.
Hmm 1 back? Va i tyskland idag....20 flaskor sprit och 30flak öl bide det(Fick köra volvo, Pegga 306an svälger inte så mycket i bagaget pga Bas lådan då förstås)
Kommer vara där Torsdag till Måndag på Lördagen kommer jag och Andreas sitta i Peugeot monter.. Hoppas man får se mycket PSC folk!!
406an börja bli fin nu.. Mr.Cap Behandling och tonning på framrutorn fixades förra veckan!
Hade inte bestämt mig vicken dag som jag skulle gå på så jag chansa på söndagen... Men eftersom det är helg på Måndagen så kommer jag nog på Lördagen..
Stannar över dagen --> kvällen om man hittar någon av er, som jag säkert inte kommer att göra..
Ni får tuta, vinka och komma fram till mig om ni ser mig...
//Henrik "henke" Sundset Audi A4 Avant 2.0T Quattro Peugeot 206 GTi *SÅLD* BMW R1200 GS Adv. Locost Super 7
men va alla ska på lördagen då.. ni som ska festa tänker ni på att det är lördagen festen är på o söndagen vi går på mässan? då blir det alltså söndag man kryssar i =)
WoberT wrote:men va alla ska på lördagen då.. ni som ska festa tänker ni på att det är lördagen festen är på o söndagen vi går på mässan? då blir det alltså söndag man kryssar i =)
aj just f*n ja jag råkade kryssa lördag tror jag.. jeje
Lördag party - Söndag mässan =) skit bra.. springa av sig bakfyllan inne i värmen
WoberT wrote:men va alla ska på lördagen då.. ni som ska festa tänker ni på att det är lördagen festen är på o söndagen vi går på mässan? då blir det alltså söndag man kryssar i =)
jag går på mässan under dagen... käkar mat ute nånstans, shoppar lite och sen blire en runda till systemet, sen bär det av till tweedos hotellrum
men bahh ska alla gå på lördagen nu eller? .. visst skulle det va trevligt o åka ner skapligt o sen gå o käka lite o umgås o sen gå på mässan o sen supa på kvällen .. men man kan ju inte köra hem på söndagsmorgonen sen.. därför man får gå på mässan o nyktra till lite =) .. skulle gärna gå 2 dagar men det kostar 200:-/dag så det är lite dyrt.. hmm hur ska man göra nu då.. gahhh gå på mässan på lördagen o festa på kvällen o sen sova på hotell o sen dra runt på stan på söndagen..
WoberT wrote:men bahh ska alla gå på lördagen nu eller? .. visst skulle det va trevligt o åka ner skapligt o sen gå o käka lite o umgås o sen gå på mässan o sen supa på kvällen .. men man kan ju inte köra hem på söndagsmorgonen sen.. därför man får gå på mässan o nyktra till lite =) .. skulle gärna gå 2 dagar men det kostar 200:-/dag så det är lite dyrt.. hmm hur ska man göra nu då.. gahhh gå på mässan på lördagen o festa på kvällen o sen sova på hotell o sen dra runt på stan på söndagen..
Det låter vettigt... Eller så får du lugna ner dig med alkoholen och dricka ramlösa
//Henrik "henke" Sundset Audi A4 Avant 2.0T Quattro Peugeot 206 GTi *SÅLD* BMW R1200 GS Adv. Locost Super 7