Värmen sticker i höjden.. Mi16
Värmen sticker i höjden.. Mi16
Helloj.
Vad ska man kolla om fläcktarna inte vill starta..? var sitter säkringarna till dem..?
Värmen stiger till 110 grader på 2 min typ räcker det att fläcktarna inte startar för det..? (körde iof en liten sväng innan)
Var sitter termostatrelät?
//Conny.,
Vad ska man kolla om fläcktarna inte vill starta..? var sitter säkringarna till dem..?
Värmen stiger till 110 grader på 2 min typ räcker det att fläcktarna inte startar för det..? (körde iof en liten sväng innan)
Var sitter termostatrelät?
//Conny.,
- Johannes Karlsson
Innan du börjar riva för mycket!
Har du gjort en motortvätt nyligen? eller har bilen stått still över vintern? Kan mycket väl vara så att du fått fukt/okontakt på kontakten till tempmätaren. Torka av och sen på med lite kontaktspray typ 5-56 så ska du se att tempmätaren blir sitt gamla jag igen.
Har du gjort en motortvätt nyligen? eller har bilen stått still över vintern? Kan mycket väl vara så att du fått fukt/okontakt på kontakten till tempmätaren. Torka av och sen på med lite kontaktspray typ 5-56 så ska du se att tempmätaren blir sitt gamla jag igen.
Ducati 900 Super Sport
406 2.2 Sport -01
406 2.2 Sport -01
Johannes Karlsson wrote:Innan du börjar riva för mycket!
Okej, har precis renoverat toppen o lite sånt, så jupp, den har stått ett bra tag.. Lika bra att kolla kontakten då ja, inte för att jag vet direkt vart den sitter, men det e väl bara att börja söka..
Ingen som har en bild på vart kanske..? =) =)