Liten regplåt?
- Jonas Tygesen
Liten regplåt?
Kan man ansöka om att få ha liten regplåt? Vill ha så mycket info som möjligt! Tack!
Namn: Jonas Tygesén Bil: Xsara VTS Rally Medlems nr: 1421
hej. visst kan du ansöka, men om det är till din pug så kommer du till 99,9% chans inte att få det.
bilar som är importerade och är i standad utförande har små skyltar kan få ha små skyltar för VV, men tex om jag bygger om min front så att stora skylten inte passar längre så kommer VV bara att skratta åt mig och säga åt mig att byta tillbaka alt. bygga om fronten så att stora skylten passar.
så, på en bil som peugeot 205/309/405 kommer du nog aldrig få igenom det hela.
bilar som är importerade och är i standad utförande har små skyltar kan få ha små skyltar för VV, men tex om jag bygger om min front så att stora skylten inte passar längre så kommer VV bara att skratta åt mig och säga åt mig att byta tillbaka alt. bygga om fronten så att stora skylten passar.
så, på en bil som peugeot 205/309/405 kommer du nog aldrig få igenom det hela.
205mi16 såld!
Honda Civic type-r -05 såld!
Opel Corsa OPC -08 såld!
206 GTi
Honda Civic type-r -05 såld!
Opel Corsa OPC -08 såld!
206 GTi
- Jonas Tygesen
mitshubishi 3000gt vr4 -92 = såld, mazda mx3 V6 -92 = såld, volvo 850GLT -92 = såld,
peugeot 307CC -04 = såld, ford puma -98 = såld, volvo v40 T4 -99 = såld,
toyota corolla -98 = krockad,såld, toyota corolla G6 -99 = i trafik
http://www.garaget.org/mypage/index.php?user=35252
peugeot 307CC -04 = såld, ford puma -98 = såld, volvo v40 T4 -99 = såld,
toyota corolla -98 = krockad,såld, toyota corolla G6 -99 = i trafik
http://www.garaget.org/mypage/index.php?user=35252
Finns många sajter som gör regplåtar efter begär.. Det är mer en klisterlapp med dom uppgifter du vill ha skrivet där.. Ungefär samma sak som skyltarna där det står "tävlingskör" osv.
//Henrik "henke" Sundset
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
jag har kört med liten skylt fram i övet ett års tid... har inte varit några problem än så länge.
åkte in till ett tryckeri så fixade dom det åt mig.... tog nån vecka ungefär. den är så laglig den kan vara, dvs. reflekterande material och alla övriga nuffror som finns på en orginalskylt....
hör med närmsta tryckeri som har lite schyssta tryck-pressar!
åkte in till ett tryckeri så fixade dom det åt mig.... tog nån vecka ungefär. den är så laglig den kan vara, dvs. reflekterande material och alla övriga nuffror som finns på en orginalskylt....
hör med närmsta tryckeri som har lite schyssta tryck-pressar!
Bilen är SÅLD !
-
noris