Skåneträff?
Central plats? Sjöbo.... Men vem f*n vill till Sjöbo?

------------------ www.sandbender.dk ------------------
Peugeot 206 Gti -01
Triumph Spitfire MKIV -73
Engelska bilar.... När känslan vinner över förnuftet
Peugeot 206 Gti -01
Triumph Spitfire MKIV -73
Engelska bilar.... När känslan vinner över förnuftet
Baltazar wrote:Central plats? Sjöbo.... Men vem f*n vill till Sjöbo?
![]()
![]()
Ingen!
Hässleholm är väl rätt centralt med?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Det kommer ju aldrig bli nåt om alla ska hålla på att klaga att de får köra typ 20 mil. Vill man med på träffen så får man ta det där den kommer. det är ju bara upp till den som ordnar den att se till så det blir på något bra ställe. Eftersom där inte är något roligt ställe mitt i skåne och nästan allt roligt ligger på västkusten så är väl dte ett självklart val? Det ska ju helst vara i någon storstad så man kan glida runt allihopa och visa upp sig.
Malmö, helsingborg, lund, kristianstad....det är några alternativ men det ska också finnas en bra plats att samlas på ju
Malmö, helsingborg, lund, kristianstad....det är några alternativ men det ska också finnas en bra plats att samlas på ju
Medlem #793
Honda Prelude 2,3i -93
*SÅLD* Peugeot 205 GTi 1,9 -90
Mina skönheter!
Official creator and owner of party.diktator.org
Shilibow>> Så ska det låta! Inget mesande och velande här nu.
Lund går bort, värdelös stad att köra bil i. Helsingborg borde väl vara den stad av de som räknades upp som ligger bäst till för flest? Då borde ju tom några Halmstad-bor kunna dyka upp. Annars funkar det såklart för min del med Malmö också.
Lund går bort, värdelös stad att köra bil i. Helsingborg borde väl vara den stad av de som räknades upp som ligger bäst till för flest? Då borde ju tom några Halmstad-bor kunna dyka upp. Annars funkar det såklart för min del med Malmö också.
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11
Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Jag håller själv på helsingborg, det är mitt emellan malmö, kristianstad och halmstad. sen har de väldigt fina flickor där också, och mycket röj sen på kvällen om det nu blir en lördag eller något.
Ska nog kunna se till att fixa lite grejer på en nattklubb på kvällen om vi tar det i helsingborg
Ska nog kunna se till att fixa lite grejer på en nattklubb på kvällen om vi tar det i helsingborg
Medlem #793
Honda Prelude 2,3i -93
Mina skönheter!
ankan kom med ett bra förslag och rotera runt träffen ... dock satt jag och tänkte lite på hur känner ni för att ta en heldag i kopenhagen ... vore en kul grej om vi kunde gjort en officiell träff där och även träffat en massa danska pug vänner ... flickorna i köpenhamn är ju rätt så **** så det bör ju passa en del av oss ...
Enda problemet med en träff i kphamn är att det kostar en hel del att ta över bilen dit, inte många som är villiga att betala den summan, speciellt inte om man är student...om det nu finns några såna stackare 
Medlem #793
Honda Prelude 2,3i -93
Mina skönheter!
Rosefors wrote:TIVOLI!!
The Tivoli i helsingborg? mjaa...har väldigt bra kontakter med folket på Q Nattklubb så en liten privat fest där innan resten av folket släpps in är inga problem
Medlem #793
Honda Prelude 2,3i -93
Mina skönheter!