Ni som har sänkt era 206:or bak...
Ni som har sänkt era 206:or bak...
Har ni gjort det själva eller lämnat in bilen?
Ni som har gjort det själva, är det mycke krångel? Har kolla gör det själv guiden tycker inte det ser ut att va så krångligt.
Ni som har gjort det själva, är det mycke krångel? Har kolla gör det själv guiden tycker inte det ser ut att va så krångligt.
Jag gjorde det själv, fast med en polare, wobert. Det är inte så krångligt egentligen. Man blir lite avskräckt av att det inte finns ordentliga beskrivingar och att det inte är så många som gjort det.
Det ska komma en omskriven beskrivning, med utfyllnad av det som står, lite bättre förklaringar och så.
Hur var det? Var din sänkt fram på Elmia? Det står 60-65 mm i bildarkivet på din bil, men det såg det inte ut som, fick in en tre fingrar mellan däck och skärmkant på elmia...
Det ska komma en omskriven beskrivning, med utfyllnad av det som står, lite bättre förklaringar och så.
Hur var det? Var din sänkt fram på Elmia? Det står 60-65 mm i bildarkivet på din bil, men det såg det inte ut som, fick in en tre fingrar mellan däck och skärmkant på elmia...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
Fnatte wrote:Jag gjorde det själv, fast med en polare, wobert. Det är inte så krångligt egentligen. Man blir lite avskräckt av att det inte finns ordentliga beskrivingar och att det inte är så många som gjort det.
Den.va.sankt.35.pa.elmia.men.som.du.sa.da.fick.man.in.tre.fingrar.nu.far.du.in.ett
-
Per
Per wrote:Jag tycker inte du ska sänka den bak. Verkar vara lagom mycket, ska vara en liten aggressiv framåtlutning, jag tycker det är mycket snyggare så.
Det tyckte jag först om min, sen sänkt jag bilen och ångrar mig inte alls.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
Finns en guide på engelska som funkade bra: http://www.streetrace.co.uk/torsionbar.htm
Vi använde oss utav den här och den under mekartips.
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
Fnatte wrote:Finns en guide på engelska som funkade bra: http://www.streetrace.co.uk/torsionbar.htm
Tack så mycket!
Svart 306 Gti -99
Medlem #818
Medlem #818
1 spline = 5mm va?
- Team Müsseldorf Racing -
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Peugeot 205 GTi -87 - Såld
Volvo 240 GLT - Såld
206 XS - GT Edition - Såld
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Peugeot 205 GTi -87 - Såld
Volvo 240 GLT - Såld
206 XS - GT Edition - Såld
- Pee AKA tjatte
Pee AKA tjatte wrote:WoberT wrote:vi får göra en ny beskrivning till min bil sen =D
det har ni sakt sen ni utförde sänkningen ju! ja väntar....![]()
om det är fnatte som inte får tummen ur så ge han en bitchslap från mig
Twedmark ändrade i mitt inlägg
Twedmark är den slöe f*n som inte orkar göra det, men bitchslappa inte honom för då kommer det aldrig att bli av, han är så liten och skör...
Du kan få det jag skrev, kan maila om du vill
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW