Ja va tycker ni behöver jag sänka min pegga bak, tycker den ser rätt ball ut med lite framåtlut men jag tycker också att det är lite mycke luft bak i hjulhusen. Sen vill man ju inte att han ska se ut att va baktung.
Lägger med en bild till er som inte har sett den. Har tyvärr ingen bild rakt ifrån sidan.
Amar wrote:det är väl en smaksak... själv har jag alltid gillat den "holländska" sänkningen där bilen lutar framåt...
vad jag hört så skall det också gynna väghållnngen men att det också kan vara lite väl lömskt
Min väghållning blev annorlunda när jag sänkte bak, inte lika understyrd eller att den neg mycket över ena framhjulet, visserligen så monterade jag KONI-dämpare i samma vända...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
jokke wrote:nah bry dig inte om att sänka bak ... bara en massa bekymmer och gör liten skillnad ... bättre du lägger några cementblock i bagaget när du ställer ut
hehe kan se lite dumt ut med tanke på att jag har bagaget öppet på utställningar
jokke wrote:nah bry dig inte om att sänka bak ... bara en massa bekymmer och gör liten skillnad ... bättre du lägger några cementblock i bagaget när du ställer ut
hehe kan se lite dumt ut med tanke på att jag har bagaget öppet på utställningar
har du bagaget öppet under tiden du ställer ut kan du väl smycka ut med något tungt ... exempelvis en stor blomma i en tung blomkruka ... en sådan fräck palm vore coolt och ha där bak
skämt åsido ... det lilla du sänker lägger folk knappt märke till ... den enda fördelen är väl att du får bättre väghållning om bilen är helt plan ...
ja tycker nog att du ska sänka den lite grann.. den ser ju låg ut på sidan men hjulhuset där skulle de ha varit lite mindre utrymme... de är ju min smak.. Men den va väldit snygg måste jag säga...
Rosefors wrote:vill man ha en bil som ser ut som en epa?
Vill man ha en skåning i Sverige
407 SW : När storleken har betydelse
"You can't be serious. Are we gonna play in a town in the north of Sweden called 'She left you'?..."
- Lettisk kommentar inför innebandy-VM i Skellefteå -96
Mr mohave man... wrote:ja tycker nog att du ska sänka den lite grann.. den ser ju låg ut på sidan men hjulhuset där skulle de ha varit lite mindre utrymme... de är ju min smak.. Men den va väldit snygg måste jag säga...
Precis det är det jag tycker jag med lite mycke luft i hjulhuset, men samtidigt vill jag inte att den ska se baktung ut.
Rosefors wrote:vill man ha en bil som ser ut som en epa?
Vill man ha en skåning i Sverige
vill nånn ha dig över huvud taget linus ?
när f*n ska du till gbg?
Om inte tidigare så blir det i slutet av Maj. (metallica)
Har ju en fllickvän så någon måste ju vilja ha mig
407 SW : När storleken har betydelse
"You can't be serious. Are we gonna play in a town in the north of Sweden called 'She left you'?..."
- Lettisk kommentar inför innebandy-VM i Skellefteå -96
Mr mohave man... wrote:ja tycker nog att du ska sänka den lite grann.. den ser ju låg ut på sidan men hjulhuset där skulle de ha varit lite mindre utrymme... de är ju min smak.. Men den va väldit snygg måste jag säga...
Precis det är det jag tycker jag med lite mycke luft i hjulhuset, men samtidigt vill jag inte att den ska se baktung ut.
om du bara tar lite så tror inte ja att de är nån fara.. själv så tycker ja att det är snyggast när bilen är helt rak.. men som sagt det är ju bara vad jag tycker..