På peugeot så får du även med klarlack tillsammans med den vanliga färgen.. fick iaf jag till min.. Om du köper en stor burk så borde väll den bli typ dubbelt så dyr mot en sån liten burk..?
åk bara till närmaste lackerare så får han titta på bilen med en färgkarta i handen... så får du exakt färg....
tänkpå att färgen du får av peugeot är samma färg som de använde i fabriken för 10+ år sedan... sedan dess hanr färgen garanterat blekts av sol o fått uthärda svensk klimat.. så åk till en lackerare så att de blandar till exakt nyans av den färgen till dig på burk..
kostar vanligtvis nån tia mer än vad en vanlig burk gör.
Biltema? Har dom till min cittra lär de väl ha till pugg.
kvalité? Nyansen stämmer exakt på min, men den var lite blaskig och rinner lätt. Värd 35.-/400ml iaf.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
OkK-mackar brukar ha. Det är samma färg som finns hos peugeot, men i olika förpackning. De ska även ha en färgkarta där du kan hitta en kulör som ligger närmare din, än orginalkulören.
Michael Liljeberg - Peugeot Sport Club | CREW Kassör Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Har 205gti som banåkarbil.