OBS Hjäääääääääälp sökes omg....

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
Stjärnan

OBS Hjäääääääääälp sökes omg....

Post by Stjärnan »

Var börjar man...

Vi (jag och Mita) hade beställt ett par stolar som det dessvärre sket sig fullständigt med.. :evil: :evil:

Så nu har vi fixat nya stolar av sorten: Sparco TORINO 2, men min fråga är fungerar orginal underredet med stolen...

Det finns naturligtvis underreden till den men det är ca. 3 veckors leveranstid för dom. Utställningar, träffar och resor är planerade innan och kan därför inte vänta. :cry: :cry:

Snälla svar sökes snabbt..

//Stjärnan
==============================
http://www.peugeot20zex.se
Mitas bihang.
540 graders snurr i söderhamn.. :D
Fnatte
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by Fnatte »

Sportstolar brukar inte passa mot original underreden, är min erfarenhet(läst på forum). Däremot finns det sätt att komma runt det. Här: http://www.peugeot206club.com/forum/vie ... php?t=3167 finns en beskrivning på hur man kan göra om man vill.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l

FR Autosport Sweden FTW
Nicklas

Post by Nicklas »

Du lär ju få behöva göra adapterplattor till stolarna... det är nog inte bolt on bara... är det samma som på 205:an o samma på sparcosprintstolen så kan ja tillverka adapterplattor... har ju gjort till min nyligen... men som sagt men bara om underredet är lika på 206 o 205... har ni fästningen på sidan eller under?
Medlem 446:

Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
Joakim Enoksson
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by Joakim Enoksson »

Jag har adapterplattor i rostfritt som du får anpassa och borra själv.

ge mej mått så klipper jag upp! 300:-/paret + frakt.
Post Reply