där är ju redan en "medlemskap" sida så det är väl bara och lägga till en länk där till "visa medlemar" loggar man in med exempelvis medlemsnummer så ser man fullständig lista ... loggar man inte in ser man den som är idag ...
Ny sajt på gång
jepp precis så som skrivit i ovanstående menade jag med medlemsregistert ... och JA det måste enbart vara för betalande medlemar ... jag menar där är få som vill lämna ut uppgifter för alla som surfar rundor här ... kanske jag som är lite paranoid men jag ser ingen anledning för icke betalande medlemar ska se dom uppgifterna ...
där är ju redan en "medlemskap" sida så det är väl bara och lägga till en länk där till "visa medlemar" loggar man in med exempelvis medlemsnummer så ser man fullständig lista ... loggar man inte in ser man den som är idag ...
En länk till användarens bil i bildarkivet direkt från forumet hade vart bra..
Sen kanske de hade vart kul med historik om modellerna som finns på forumet. Ex när dom kom, vad det fanns för versioner.. Uppdateringar m.m.. Är sånt som är kul för utomstående kan ja tänka mig.. (Själv tycker ja det är bra när ja är *Hrm.. Inne på andra märkesklubbar)
Sen kanske de hade vart kul med historik om modellerna som finns på forumet. Ex när dom kom, vad det fanns för versioner.. Uppdateringar m.m.. Är sånt som är kul för utomstående kan ja tänka mig.. (Själv tycker ja det är bra när ja är *Hrm.. Inne på andra märkesklubbar)
Medlem 894 - Mattias Sjöö
Mellan Peugeoter just nu, kör pizza räser..
Svart BMW 523i Touring 1999
Peugeoter jag tidigare ägt:
Ljusblå 2003 Peugeot 206 S16 (XSi)
Silver 2004 Peugeot 206 RC
Grön 1990 Peugeot 205 R. Garros (Skrotad)
Röd 1991 Peugeot 405 GLX (Skrotad)
Vit 1989 Peugeot 205 XR (Reservdelsbil) (skrotad)
Grön 1997 Peugeot 406 SV 2.0T
Mellan Peugeoter just nu, kör pizza räser..
Svart BMW 523i Touring 1999
Peugeoter jag tidigare ägt:
Ljusblå 2003 Peugeot 206 S16 (XSi)
Silver 2004 Peugeot 206 RC
Grön 1990 Peugeot 205 R. Garros (Skrotad)
Röd 1991 Peugeot 405 GLX (Skrotad)
Vit 1989 Peugeot 205 XR (Reservdelsbil) (skrotad)
Grön 1997 Peugeot 406 SV 2.0T
kom på en grej där me medlems listan, borde finnas nån ställe där man kan fylla i vad man e bra på å kan hjälpa andra me, typ som "pelle" som e grym på ä rikta vinkelhakar å "sune" som identifiera 248 arter av insekter på vindrutan...
(obs pelle å sunes namn är fingerade)
hoppas du fattar va ja menar
wavik© wrote:kom på en grej där me medlems listan, borde finnas nån ställe där man kan fylla i vad man e bra på å kan hjälpa andra me, typ som "pelle" som e grym på ä rikta vinkelhakar å "sune" som identifiera 248 arter av insekter på vindrutan...
tummen upp
205Gti -88
- Fredrik Sjöberg
- Håkan.S
- Klubbmedlem

kom och tänka på en sak till ... har sett i vissa forum att när man håller muspekaren över en topic i forumet så visas en del av ämnet i en liten ruta som poppar upp ... www.sweclockers.com forum har det så ...
kan nog vara en rätt bra idé då det sparar bandbredd att man inte klickar in i konstiga trådar i onödan
kan nog vara en rätt bra idé då det sparar bandbredd att man inte klickar in i konstiga trådar i onödan
-
Linkan