Medlemsavgiften har jag ju redan betalt såklart, tänkte på avgiften för att köra/inte köra 150/50 kr eller hur det nu var..den löser man på plats förmodar jag?
Har ju inte så långt dit så man måste ju komma..
Alla lösa saker i bilen måste tas ur vid körning (typ baslådor, CD-skivor etc).
Det är inte helt säkert att det blir just 402 m, nån typ av accelerationstest blir det, men det är inte klart i vilka former. Ursäkta en ovan ordförande men saker har inte blivit klara förrän i sista minuten. Strip-körning har också varit långt ifrån prioriterat, får jag tyvärr erkänna för er som känner mest för sånt.Freeman wrote:Ankan... eller någon ansvarig...
Fortsätter min fråga här...
Okej att man får betala en viss "hyr-avgift" men behövs verkligen
endagslicen för att köra 402m?
Fnatte wrote:Du måste ju komma! Jag ska ju få ett fjäderbensstag levererat... Hur lång tid kan det ta att fixa Puggen då?
Nu är det väl dags att flasha "kassör i PSC-brickan" (="sergeant of arms / hog fucking lions" för att skåningar ska förstå allvaret. )André V wrote:Lunda är i allvarlig fara för min del...![]()
![]()
![]()
När jag skulle köra hem från jobbet idag kändes motorn orkeslös och hackig...och allra troligast har bilen drabbats av "tändspolssyndromet" IGEN. Motorlampan lyser, motorn går fruktansvärt dåligt och "Anti-pollution failure" lyser ilsket på displayen. Har precis bogserat den till Peugeot i Malmö. Imorgon faller domen - Lunda eller ej.
Nä, det är med största sannolikhet ingen fara. OM det nu är krängstagsbussningarna, kan jag upplysa dig om att det är helt OK att köra med bortkopplade krängare, bara du visar att du har koll på vad du håller på med. Kan vara ett par andra grejer som kluckar också, men inget som inte skulle märkas vid vardagskörning.Freeman wrote:.......Kluckar som f*n över gupp å liknande... någon fara?........