Vi ligger i medlemsanvarighetsskifte (låååångt ord), så nya medlemmar fr.o.m. medlemsnummer 900 har väntat länge på brevet och kanske får vänta c:a en vecka till. Men ni är inte glömda...brevet kommer.
Vi beklagar att det förekommit, men Sverige är långt och det är inte alltid det går som man vill.
/Stenis
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
Överlämningen från Stenis till mig har lett till en del fördröjningar, vilka jag ber er ha överseende med. Jag skickade iaf iväg ett 50-tal medlemsbrev idag, och fler kommer att följa under veckan/veckorna som kommer.
tobbe n>> Du var med bland de som jag skickade till. Bara att vänta.
Om ni har frågor eller synpunkter, skicka mig ett PM eller ett mail, eller skriv i den här tråden.
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 Körde: 306 Roland Garros 1.8 -99 406 V6 3.0 Sport -01 206 GTi -00
André V wrote:Överlämningen från Stenis till mig har lett till en del fördröjningar, vilka jag ber er ha överseende med. Jag skickade iaf iväg ett 50-tal medlemsbrev idag, och fler kommer att följa under veckan/veckorna som kommer.
tobbe n>> Du var med bland de som jag skickade till. Bara att vänta.
Om ni har frågor eller synpunkter, skicka mig ett PM eller ett mail, eller skriv i den här tråden.
Om det är någon som efter denna vecka (v.22, 24/5-28/5) fortfarande inte fått sitt medlemsbrev, v.v. kontakta mig. Utskicket gjordes till medlemmar med nummer 900-949 samt 958.