Ska nämligen ha hem en från värmland o vet inte hur jag ska lösa det på smidigast sätt. Några tips? Har b-kort o får låna morsans passat som får dra runt 1400-1500 med b-kort. Är det ens möjligt att få hem bilen på ett enkel axlat släp utan att över stiga vikten? (Så jäkla mycket vikter att hålla reda på)
Flytta 405
- Tryggen
Flytta 405
Vad är tjänstevikten på en 405 mi16?
Ska nämligen ha hem en från värmland o vet inte hur jag ska lösa det på smidigast sätt. Några tips? Har b-kort o får låna morsans passat som får dra runt 1400-1500 med b-kort. Är det ens möjligt att få hem bilen på ett enkel axlat släp utan att över stiga vikten? (Så jäkla mycket vikter att hålla reda på)
.Ingen i närheten av skövde trakterna som har en sån här solstad saab att låna ut? eller nått annat som får dra en 405 med b-kort? Är tacksam för svar.
- BANZAI3030
Loffas wrote:tror bara de blir böter. ingen prick eller så
han kanske inte ens vill ha böter?
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
Tryggen wrote:Ok. Är det någon som vet helt säkert vad det blir om man kör med överlass o mer än vad dragbilen får dra, medans man har prövtiden kvar?
Blir det bara böter e de ju nästan värt de.Everything for the Pug!
Ring till polisen och fråga. Du behöver ju inte säga vad du heter, och är du riktigt paranoid så kan du ju ringa från ett kontantkort eller nån kompis...
- Johan Jatko