tror det va conza i sin islands blåa 206 gti....på leden efter volvo lunby mot biskopsgården.. innan eketrägatan (Göteborg) men vette f*n om han har lexus ljus.. men 17" va det iaf på han
Rufuz wrote:Såg tre puggar på blackrace i sthlm idag, en vet jag att den va från klubben, men vet ej vem.. de ja såg= 1 mörkgrå 205, 1 röd 205, och en 405a
nån som vet vilka det va?
körde bra gjorde dom iaf =)
Det var jag som körde den gråa 205an, körde du också?
Rufuz wrote:Såg tre puggar på blackrace i sthlm idag, en vet jag att den va från klubben, men vet ej vem.. de ja såg= 1 mörkgrå 205, 1 röd 205, och en 405a
nån som vet vilka det va?
körde bra gjorde dom iaf =)
Det var jag som körde den gråa 205an, körde du också?
Ne kollade bara, va där med han som körde den röda civicen du körde mot..
Det va kul o se att din bil gick så bra, han med civicen hade e del ursäkter efteråt... han klagar alltid på mitt bilval
Ja såg en röd stylade 205 ute i Grisslehamn på midsommardagen, nån härifrån?? Den hade regnr OAA *** (censurerar lite), och stod vid fiskehamnen nästan vid färjan.. Såg ut som Zenderframspoiler, kjolar å en del rödlackade detaler mm..
BlacKWipE wrote:tror det va conza i sin islands blåa 206 gti....på leden efter volvo lunby mot biskopsgården.. innan eketrägatan (Göteborg) men vette f*n om han har lexus ljus.. men 17" va det iaf på han
jodå, har på lexus bak... både "vanliga" bakljusen + dimljuset bak e av lexustyp.... det är ju iaf i krokarna där jag brukar åka omkring, så det kan nog ha vart jag....
.:: 406 2,2 Sport ::. Peugeot Sport Club | medlem #549
Claes B wrote:Såg ju en vit 204 igår ju, precis i närheten av där Rash bor...
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Man gör inte sådan omkörnigar med tre pers i bilen...
Kasta sig fram o tillbaka mellan bilarna...
206_GTI wrote:Såg en silver 206 RC på väg till solna idag... Killen som körde hade tydligen huvudet under armen, körde som ett miffo... Man gör inte sådan omkörnigar med tre pers i bilen... Kasta sig fram o tillbaka mellan bilarna...
Var iaf inte ja..
Medlem 894 - Mattias Sjöö
Mellan Peugeoter just nu, kör pizza räser..
Svart BMW 523i Touring 1999
206_GTI wrote:Såg en silver 206 RC på väg till solna idag... Killen som körde hade tydligen huvudet under armen, körde som ett miffo... Man gör inte sådan omkörnigar med tre pers i bilen... Kasta sig fram o tillbaka mellan bilarna...
Var iaf inte ja..
Verkar nästan som du är skylldig iallafall... Eftersom du va tvungen att säga att det inte va du...