Dödarknapp
Dödarknapp
Lånade ut bilen igår till en polare, efter 10 minuter så kom han tillbaka gående! Va F*N nu då!?
Jo då hade han kommit lite fort fram till ett vägarbete där det fanns ett hål i vägbanan,
det hade ju han missat så klart. Strax efter en jä*la smäll dog bilen. Fösökte starta den igen men den dog lika fort.
Smart som jag tänkte att jag var så for jag under o kollade om det var Lambda sonden som hade fått sig en smäll. Men där fick jag, den sitter ju ganska skyddat. Efter intensivt letande bland säkringar, bläddrande i instruktionsboken och kliande i huvet så fick jag nog. Ringde till Peugeot o fick tag på en trevlig kille. Frågade om han hade nått tips, tryck på den lille röda knappen som sitter i motorutrymmet. Gjorde som han sa o bilen hoppa igång direkt
Himla snällt av Peugeot o hjälpa mig med detta, 250 spänn skulle det ha kostat annars plus att man skulle fått bilen bärgad. Himla smart av Peugeot att stoppa i en sån finess!
Om man ändå vore rik!
Stenis wrote:De e la gott med en sån finess som styrper bränsletillförseln. Bara man hittar knappen sen...![]()
Men det måste varit en redig snyting om den automatiken slog till?
Hur gick det med bilen, fälgar och hjulinställningar?
Jo då det gick bra. Än så länge har jag inte märkt något.
Om man ändå vore rik!