Inför Bilsport Superstage
-
Per Larsson
Namnlappar på lördag vore trevligt för oss som inte har träffat så många från klubben innan!!!
Kan inte någon person samordna det?
En rulle bred maskeringstejp och en tuschpenna så att man skriva en namnlapp med sitt namn/nick. Så man vet vem som är vem.
Låter det som en god idé???
Kan inte någon person samordna det?
En rulle bred maskeringstejp och en tuschpenna så att man skriva en namnlapp med sitt namn/nick. Så man vet vem som är vem.
Låter det som en god idé???
mera grus
307 sport -05
307 sport -05
- Stefan Eriksson
-
E J på jobbet
Rosefors wrote:Rosefors wrote:nånn som har rediga däck o låna mig? =))
... inför körningen alltså.
josefsson. du har ju en hel uppsjö
Jag har bara 2uppsättningar med fungerande hjul numer, det är inte mer än en normal människa..
R-däcken ska jag använda själv o slicksen är för svåra att få tag i nya för att någon annan ska få leka sönder dom..
Du kan få låna en uppsättning AGI friktionsdäck varav en på skev fälg.. 185/65-14
Jag har en uppsättning 206 GTi-fälgar (6 * 15", ET28) med First Stop 195/50-15 på. Inga värstingdäck precis, men med godkänt mönster.
Det är knappast däck som sätter nya SS-rekord, men om någon har blankslitna däck eller liknande kanske de kan användas.
Det är knappast däck som sätter nya SS-rekord, men om någon har blankslitna däck eller liknande kanske de kan användas.
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11
Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

- Stefan Eriksson
Joakim Enoksson wrote:jag skall ju inte ens ner...
FÅr ej ledigt från jobet!
Är det några svårigheter att hitta till flygbanan? Efter att ha konsulterat en kartbok antar jag att man tar av mot Nybro i Emmaboda. Är det skyltat sen? Om man i sista stund skulle råka ut för något och kanske bli sen eller i värsta fall (hemska tanke) inte kunna komma alls , vem hör man av sig till? Pär? Telenr?
Jörgen Gustavsson #609
Om du kommer från gotland kan du ju haka på de som sover hos Kickass i nybro.
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
-
Eric J
Själva infarten till flygbanan är väl skyltad med något som har med halkbanan att göra.. det står ju inte flygplats på skylten iaf.. har inte tänkt så noga på det.
Jag kommer nog att köra runt Preem i Nybro o fylla luft så jag kör nog därifrån 8.10 kanske för att ha gott om tid.
Men ska ni haka på så får ni räkna med att jag kör långsamt på allmän väg, bilen är "ganska" spårkänslig med R-däck o -camber.
Jag kommer nog att köra runt Preem i Nybro o fylla luft så jag kör nog därifrån 8.10 kanske för att ha gott om tid.
Men ska ni haka på så får ni räkna med att jag kör långsamt på allmän väg, bilen är "ganska" spårkänslig med R-däck o -camber.
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

effe wrote:Joakim Enoksson wrote:jag skall ju inte ens ner...
FÅr ej ledigt från jobet!
Är du seriös?kan du inte ens byta med någon?
Ja, jag är helt seriös, satte upp mej för ledigt innan semestern men eftersom folk har semester senare under hösten på mitt skiftlag och då vi ej får jobba 16h skift mer så skapar detta stort problem att försöka bli ledig hela skiften. dessutom jobbar jag natt under hela helgen och det handlar om 3 skift som jag behöver ersättare...helger är dyrabara, många som vill vara lediga...
*suck*
egentligen är detta helt åt H-vete!
- Stefan Eriksson
-
Freddan på jobbet