Ska försöka att jobba på lite för att bli klar med bilen tills dess. Dock så är det tufft när man inte har garage närmare än 20 mil från Linkan plus att Mutz är inblandad i mitt nya stereoprojekt och han bor juh för tusan i Karlstad! Funderar starkt på att samla alla saker och personer man behöver på ett ställe i Sverige. Skulle bli så mycket enklare på det sättet.
SM-Silver i Billjud 2005 - 14 tävlingar - 14 pallplatser - 10 förstaplatser |Member of PEUGEOT SPORT Club and SASCA|206 GTi
WheiZ wrote:Ska försöka att jobba på lite för att bli klar med bilen tills dess. Dock så är det tufft när man inte har garage närmare än 20 mil från Linkan plus att Mutz är inblandad i mitt nya stereoprojekt och han bor juh för tusan i Karlstad! Funderar starkt på att samla alla saker och personer man behöver på ett ställe i Sverige. Skulle bli så mycket enklare på det sättet.
Vi skulle ju ev kunna va klar med din bil då... Då kanske man ska ta med volvon och poppa lite med den, om jag inte ska till norge och tävla den helgen.
Åker T4 men är kvar och leker med dom andra barnen i klubben ändå!
Någon ny info gällande detta evenemang? Vad är det för klass på bilarna som brukar vara med och tävla? Några proffsbyggen maybe? Kommer det att finns tillgång till ström så att man kan köra lite demo om andan faller på?
SM-Silver i Billjud 2005 - 14 tävlingar - 14 pallplatser - 10 förstaplatser |Member of PEUGEOT SPORT Club and SASCA|206 GTi
WheiZ wrote:Någon ny info gällande detta evenemang? Vad är det för klass på bilarna som brukar vara med och tävla? Några proffsbyggen maybe? Kommer det att finns tillgång till ström så att man kan köra lite demo om andan faller på?
förra året va den där zelini celican där så lite proffsbyggen brukar de va där
Fnatte wrote:Men WheiZ är stereoskadad, så jag tror att han menar stereoinstallationer mer än bilarna... lol
Jo men visst är det så att jag främst syftade på det. Dock kan det väl vara intressant att veta vad det brukar va för standard bland de andra bilarna också.
Är f.ö. inte alltigenom överförtjust i de här killarna som genom helspons kan bulta på hur mycket plast de vill och skaffa sånna där dörrar som går rakt upp i himlen istället för utåt som de vanligtvis gör på våra vanliga dödligas bilar. Tacka vet ja SASCA där man skiljer på proffs, amatör och rookies utefter vilka förutsättningar man har. Kanske svårt i utställningstävlingar att få ett sånt system att funka men som det är nu så kan aldrig "StudentNisse" från PSCoS konkurrera med HelsponsZelinis å allt vad de heter.
Spoon_do wrote:f*n att man inte har motorn i satt i 205:an, annars hade jag kommit o spelat lite för er..
Men välljuda 205:a, menar du låter finast eller mest? för jag gav ganska snabbt upp att bygga välljud i den karossen, men jag e ute efter din titel om du menar låter "mest" =)
Förra året så höll bilarna ganska så ok klass tyckte jag. Niclas på Ljudia har ju baggen utställd och de andra som är med brukar vara ganska seriösa.
Men som alltid finns det ju väldigt många "fulbyggen" oxå. Tänker väl mest på en golf jag såg som de bara hade slängt in nån snabbt ihoppsnickrad låda i skuffen och försökte poppa med.