Jalle (FTP) wrote:Jävla najs och träffa er grabbar!!! ni som va där o körde,men nästa gång ska f*n jag med köra....

Trevligt att träffas!

Trodde du var en snackare först...vem kör en sri istället för mi16?
driver med dig i den känsliga frågan;)
Men du kunde ju f*n allt om bilar, verkade det som...klart imponerad av ditt styling/tuning bygge!! När ska du bygga en glasfiberhuv till mig?

(vet att du inte har det själv, men du verkar ju kunna glasfiber...)
Det var riktigt kul att köra idag

Åkte ner med en från rejsa.nu med hans trimmade Volvo 850T5 med fin fin chassie och grymme bromsar! Hans motor var väl inte heller så kass, runt 340hk...Vi körde jämt iallafall, han drog på rakorna och jag kom ikapp på kurvorna

Riktigt riktigt kul!
Synd bara att bansträckningen inte var som den förra! Men det hade skett någon dubbelbokning....fast denna sträcka var inte mycket sämre, synd bara att det var så många koner...det var en typ superstage avsnitt och sedan ett banparti.
Kul var det och solen sken ända fram tills man kom hem till Kungsbacka
Kul och höra att folk gillade mitt motorljud

En kille som frågade om jag haft äran att lyssna på den utifrån någon gång, om inte att jag borde låta någon kompis köra den...helt underbart ljud sa han

*glad*
Synd som f-n att man missar nästa körning bara! 9 oktober blir det körning igen och då är man ju i Gotland för att prova på Gotland Ring

(förhoppningsvis med lite tur så kanske man hinner få motorn mappad

)