Vet att några i klubben använt sig av bitumen folie. Meningen är att jag ska lägga i ny isolering i golvet. Frågan är bara om jag ska använda mig av blyplattor eller bitumenfolie
Blymatta vs Bitumen dämpfolie
-
Linkan
Blymatta vs Bitumen dämpfolie
Är det någon som vet vilket som är bäst?
Vet att några i klubben använt sig av bitumen folie. Meningen är att jag ska lägga i ny isolering i golvet. Frågan är bara om jag ska använda mig av blyplattor eller bitumenfolie
Bitumen hör jag hört ska funka bra, han som jag hörde det från dämpade upp sin kompis bil. Innan ingreppet så lät det förjävligt från vägljud och annat, efteråt så var det mycket tystare i hans bil.
Jag har satt det i mina dörrar, det blev en liten skillnad, men det är inte så att det i dörrarna förändrar hela bilen, man måste ta under mattor och annat.
Nog babblat. Jag hade gått på bitumenfolie.
Jag har satt det i mina dörrar, det blev en liten skillnad, men det är inte så att det i dörrarna förändrar hela bilen, man måste ta under mattor och annat.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
-
Linkan
Fnatte wrote:Bitumen hör jag hört ska funka bra, han som jag hörde det från dämpade upp sin kompis bil. Innan ingreppet så lät det förjävligt från vägljud och annat, efteråt så var det mycket tystare i hans bil.
Tack för åsikten... de blir nog bitumenfolien, priset talar för det i alla fall
- Eric Josefsson
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16