Hittade på teknikmagasinet denna GPS:
http://www.teknikmagasinet.se/shop/db.p ... tID=590132
Är detta något att ha? Det är ju en smidig som man kan ha med sig för att hitta när man går med, även sjökort och skit går att ladda i. MEN är den bra? Uppdaterar den långsamt m.m?
Vill ha gps i bilen och så tycker jag denna verkar ligga på ett bra pris, med tanke på att den går att använda till så mycket mer.
Palm/GPS
Palm/GPS
Volkswagen Passat Variant TDI170 DSG 4Motion 2011
- BANZAI3030
Vet inget om just den där, men vad gäller portabla (handhållna) GPS-prylar är väl Garmin bäst enligt alla tester..och mest prisvärda..personligen skulle jag hellre satsa på något sådant än ett särskilt bilnavigationssystem, då det här både e billigare, och går att ta med sig till nästa bil eller när man ska ut ur bilen och fortsätta till fots 
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
Ja jag har hört att det ska vara ett bra märke med.
Tycker det är smidigt med en sådan då man kan ha det med sig vart man än går, och man slipper dessutom få den stulen från bilen.
Någon som vet om man kommer behöva någon slags förstärkningsantenn om man har den i bilen?
Tycker det är smidigt med en sådan då man kan ha det med sig vart man än går, och man slipper dessutom få den stulen från bilen.
Någon som vet om man kommer behöva någon slags förstärkningsantenn om man har den i bilen?
Volkswagen Passat Variant TDI170 DSG 4Motion 2011
- Donny Sorenso
- Klubbmedlem

Jag har testat en hel del olika GPS-lösningar, både laptop och handdatorbaserade och Garmin gör överlag mycket seriösa saker.. vad jag sett så är Palmbaserade GPS-lösningar ganska överlägsna PPC-lösningarna, men de beror väl mest på att allting hanteras snabbare av PalmOS.
Som handdator brukar dehär lösningarn inet vara nåt vidare, nånstans måste pengarna ju sparas.. men priset talar för det.. Kartprogram och GPS enbart kostar juh nära 4000..
Som handdator brukar dehär lösningarn inet vara nåt vidare, nånstans måste pengarna ju sparas.. men priset talar för det.. Kartprogram och GPS enbart kostar juh nära 4000..
205-405-406
- danielr112