Lindahl wrote:Kom igen nån i klubben borde väl veta vad det är för färg? Om jag inte har fel så har jag sett att flera i klubben har samma färg på sina bilar.
ser mer ut som nån lilasvart metallic lucifer har jag och de är de absolut inte
Kom igen nu! Någon måste väl veta vad det är för färg? Har försökt på alla sätt och vis att få reda på det. Men varken peugeotåterförsäljare eller verkstad vet
Någon som kan berätta för mig hur jag ska göra för att få reda på vilken färg jag har då? Börjar tyvärr bli lite panik nu eftersom huven måste lackas om.
Står inte färgkoden på vänster hjulhus under huven?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
daromer wrote:ta med dig en liten flaga färg ifrån bilen. åk till en bra lackfirma och be dem mäta den. och blanda ny till dig. så har du färgen och ev färgkod =)
Japp så kan man ju göra, men jag har snackat med en lackeringsfirman och det skulle kosta 1000 spänn