Det brukar finnas färdigborrade hål som ofta är igenpluggade med en liten gummipropp som man bara kan tra bort... Sen ska du alltså ha in lågnivån till huvudenheten.... Skruva först bort "plattan" som sitter under ratten asså som skyddar stången och all elektronik.... den som altså sitter över dina ben... sen när den är borta är det bara att dra fram kabeln till stereon... brukar underlätta om du tar bort stereon och drar fram kabeln. Kom ihåg att sätta en säkring vid batteriet oxå... dätt i säkringen i dosan som det sista du gör! Lycka till
oj då... läste visst lite fel... e de en stereo du ska dra kablarna till? eller vad är det för något.... annars kanske du måste få loss mitt konsollen för att komma åt ordentligt och de e ett jävla jobb.... men lycka till i alla fall hoppas jag va till lite hjälp med torpedväggen i alla fall...
:?
Det enklaste sättet att bra pluskabelen till ett slutsteg är genom handsfacket.....om du borrar hål där så kommer du ut vid spolvätske behållaren å där é de bara en liten plastdetalj att borra igenom...
Tycker det är riktigt svårt att hitta nån bra väg till min 306:a. Tänkte dra där kupevärmar kabeln är dragen men det va så trångt där. Får se om jag lyckas med nån lösning till i sommar.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
_________________ - 306GTi 97B - - såld