Peter Igelhammar och Cina
PelleW
Stefan Sager
Rashid
Jesper
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Ev kommer hon med Cina måste ju få lite damsällskap
Ähhhh, hon e ju brud, sånna dricker ju bara cider och andra sånna där sliskiga saker Skulle jag inte lyckas supa bruden under bordet skulle jag bli nykterist Bärs är ju det enda jag dricker. Sprit är jag inte man nog att dricka ännu
OM det INTE e snö, finns det nån annan i närheten som vill ha träffen då,eller vi kör här iallfall o hoppas på det bästa. Det e ju supat o inte pulkaåkningen som e viktigast eller?
Peter Igelhammar wrote:OM det INTE e snö, finns det nån annan i närheten som vill ha träffen då,eller vi kör här iallfall o hoppas på det bästa. Det e ju supat o inte pulkaåkningen som e viktigast eller?
Supat är viktigast, skippa resten.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Jesper Cronelid wrote:Ska du ta med din brud benny????? :shock:
Slår vad om att hon är bättre än dig på att dricka bärs... :D :wink:
Ev kommer hon med 8) Cina måste ju få lite damsällskap :D
Ähhhh, hon e ju brud, sånna dricker ju bara cider och andra sånna där sliskiga saker :wink: Skulle jag inte lyckas supa bruden under bordet skulle jag bli nykterist :D Bärs är ju det enda jag dricker. Sprit är jag inte man nog att dricka ännu :oops:
Vad jag minns va du mer keen på jägern än jag i Halmstad, men så såg vi ju hur det slutade oxå..:o)
See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
Jesper Cronelid wrote:Ska du ta med din brud benny?????
Slår vad om att hon är bättre än dig på att dricka bärs...
Ev kommer hon med Cina måste ju få lite damsällskap
Ähhhh, hon e ju brud, sånna dricker ju bara cider och andra sånna där sliskiga saker Skulle jag inte lyckas supa bruden under bordet skulle jag bli nykterist Bärs är ju det enda jag dricker. Sprit är jag inte man nog att dricka ännu
Vad jag minns va du mer keen på jägern än jag i Halmstad, men så såg vi ju hur det slutade oxå..)
Blanco wrote:Sprit är jag inte man nog att dricka ännu
Finns kärringsprit också
Kommer du?
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin