Då va bilen omlackerad.... Med en del modifieringar på bilen...Sponsringen från Blaupunkt e 90% klart...Lägger ut en jäkla massa biler i arkivet så fort det går.Så det får ni inte missa...
Plus att jag ska börja bygga på min nyinskaffade 205 gti som jag ska ha som busbil....Jag säger bara en sak....Jag älskar guldig pearl mer får ni se sen...
GOD JUL OCH ETT GÅTT NYTT PUGGE ÅR PÅ ER ALLA...
Last edited by Jalle on Wed Jan 26, 2005 17:33, edited 3 times in total.
Peugeot 605 SLI -95 Såld
Vw 1303s -74 till stripp
Mitsubishi lancer S/W evo edition
Men äger iaf en Peugeot KEPS
Blir ingen julklapp till mig... Fick probs med lackboxen..Får se vad som händer till nyår om den blir klar då...Jag lägger ut lite bilder så fort man kommer in i bilarkiet..Men f*n vad rå den kommer att bli..
Peugeot 605 SLI -95 Såld
Vw 1303s -74 till stripp
Om två tre dagar...pratade nyss med Jalle och han verkade riktigt lyrisk över sitt projekt! Man är ju lite nyfiken nu
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Så grabbar nu finns det lite bilder i arkivet på min sri...Dom ligger lite blandat,ska lägga ut fler så fort bilen e ihop monterad.28 000 har allt gått på med färg,och allt annat som gått åt.Och en jävla massa tid..
Peugeot 605 SLI -95 Såld
Vw 1303s -74 till stripp
Jalle wrote:Så grabbar nu finns det lite bilder i arkivet på min sri...Dom ligger lite blandat,ska lägga ut fler så fort bilen e ihop monterad.28 000 har allt gått på med färg,och allt annat som gått åt.Och en jävla massa tid..
Jasså!!! e d bara grabbar i den här klubben eller?????????????