Det finns engångsåk, för nybörjare, Diffnot, kan du isåfall komma på fredag tidigt så ska jag hjälpa dej att lära dej att åka.Gissar vilt att Olsen hänger på bla. Hoppas snön ligger kvar, det ska ju vara runt nollan. Var ute innan o tog en bild på en snö/stormhärgad Tylösandsväg. Ni kan ju gissa hur det såg ut när träden låg som plockepinn överallt.
Peter Igelhammar wrote:Det finns engångsåk, för nybörjare, Diffnot, kan du isåfall komma på fredag tidigt så ska jag hjälpa dej att lära dej att åka.Gissar vilt att Olsen hänger på bla. Hoppas snön ligger kvar, det ska ju vara runt nollan. Var ute innan o tog en bild på en snö/stormhärgad Tylösandsväg. Ni kan ju gissa hur det såg ut när träden låg som plockepinn överallt.
BTW, broren hänger på ut på lördagen.
Ja men det låter ju nice =) Ska bara se till o låna bräda av nån då =)
PÅ fredagkväll åker i på Vallåsen, om det e öppet. Men på lördagen så blir det på www.vrenningebacken.com eftersom man inte får åka pulka på Vallåsen. Men låna grejor, ev kanske brorsan har nån bräda över, men tror inte det. Hyra e dyrt. Kan du vara hemma hos mej typ senast 1700 på fredagen? Olsen e med på fredagen. Ska kolla med Stefan Sager när han kommer hem, men tror det blir för mkt för honom. Han hinner knappt landa. Men isåfall kan vi ju åka ner o slå oss på fredagen som sagt.
Peter Igelhammar wrote:PÅ fredagkväll åker i på Vallåsen, om det e öppet. Men på lördagen så blir det på www.vrenningebacken.com eftersom man inte får åka pulka på Vallåsen. Men låna grejor, ev kanske brorsan har nån bräda över, men tror inte det. Hyra e dyrt. Kan du vara hemma hos mej typ senast 1700 på fredagen? Olsen e med på fredagen. Ska kolla med Stefan Sager när han kommer hem, men tror det blir för mkt för honom. Han hinner knappt landa. Men isåfall kan vi ju åka ner o slå oss på fredagen som sagt.
Oki jo jag kan vara där innan 17, nemas problemas.
Hyra på vallåsen kostade 280kr för bräda o skor. har ingen till gång att låna av nån här. dom ja vet som har här hemma. drar till österrike på fredag o komemr hem två månader senare =/
Men ja ska leta vidare o se om man kan låna/hyra av nån här.
Det på fredagen e allså för oss få (3 st) fånar som verkligen vill åka! Ölhävarkvällen e som sagt på lördagen. Bara klargör så inga missuppfattningar sker.
Peter Igelhammar wrote:Du vet grabbarna gillar ju att kramas
Det på fredagen e allså för oss få (3 st) fånar som verkligen vill åka! Ölhävarkvällen e som sagt på lördagen. Bara klargör så inga missuppfattningar sker.
hehe nä det är lungt.
har redan fattat det =) hehe. måste ju vara klar i huvet till lördagen ju =)
Jesper Cronelid wrote:Ojojoj... Ja ja, go for it...
Hur många som kommer vill ut i backen då????
Beror väl helt på.... Men jag läste om er samåkning, har ni glömt mig? Trodde ju att jag skulle slippa åka själv. Men fem i en 205....
PM:a Blanco och fråga!! Eller så får vi ta din 605:a eller Lids 406:a....fast Lid vill helst inte köra de han kört de senaste gångerna och gärna vill dricka på utan hämningar och slippa tänka på att han ska köra dagen efter....jag kan tänka mig att köra annars men har ingen bil för ändamålet...
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Blanco wrote:Vilka är det som tänkt åka med mig? Jag, Rash, Jesper, Claes, vem mer?
Och din flicka hade vi tänkt? Men hon ska inte med kanske? Om hon inte ska med så får ju "Classe" plats utan problem. Mer än fyra i en 205:a känns som overkill annars.
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Cina gillar att hon ska få lite sällskap, btw grannen har fest samma dag, så jag sa att han fick stå för brudarna Kanon Diffnot. Jag slutar 1430 kom gärna redan tidigare så kan vi komma ner i tid. Liftkortet gäller ju 17-21 o det e en bit ner , 0704-607380 e mitt nummer om nån vill ringa om nått.
jag ska bara byte drivaxel på vä sida innan helgen, åker NOG ner redan på fredag, så snart jag kan efter jobbet jag bör ha en el 2 platser kvar i bilen
Dom som åka är..
*Olsén (jag)
*No_speed_limit
*Anna ( lite sand till stranden ) *
*(Om man vill sitta i mitten bak)
Äger: *406 SS -02 "Lady"
I Garaget: *projekt 2012"Babe" *Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour *dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig Utsedd till klubbens starkaste person! Psc Medlem #906 Filmstjärnan
Peter Igelhammar wrote:Cina gillar att hon ska få lite sällskap, btw grannen har fest samma dag, så jag sa att han fick stå för brudarna Kanon Diffnot. Jag slutar 1430 kom gärna redan tidigare så kan vi komma ner i tid. Liftkortet gäller ju 17-21 o det e en bit ner , 0704-607380 e mitt nummer om nån vill ringa om nått.
Jo Fredrik får fixa fram lite brudar. ska ringa o tjata lite på han nu strax tänkte ja.
Jodå Jag kör härifrån vid 14 tiden då. tar ju bra 40min upp ungefär.
Men jag ringer innan o kolalr så det är OK.
Nu ska ja ha ihjäl volvon lite. Seg sak. (ska på skroten i morn)
Blanco wrote:Vilka är det som tänkt åka med mig? Jag, Rash, Jesper, Claes, vem mer?
Och din flicka hade vi tänkt? Men hon ska inte med kanske? Om hon inte ska med så får ju "Classe" plats utan problem. Mer än fyra i en 205:a känns som overkill annars.
Det blir trångt i en 205 ivf. ju... Men jag är med på det, fast åas. skulle väl jag kunna köra, då är det ingen brist på utrymme iaf.
308 1,6 HDi -10
Claes Börjesson #496 __________________ "Tiden är den mest rättvist fördelade resursen. Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn."
Det blir trångt i en 205 ivf. ju... Men jag är med på det, fast åas. skulle väl jag kunna köra, då är det ingen brist på utrymme iaf.
Så om Blanco kan komma med sin 205:a till Kungsbacka så kan vi åka kungligt i en 605:a?
Hörde talas om en "tipsrunda" där sista utslagsfrågan var hur länge en viss Toyota kunde överleva utan vatten eller olja med en tegelsten på gaspedalen. EN minut nått blev det
Claes B wrote:Ja...ungefär så. Annars kan ni ju komma hem till mig så fortsätter vi härifrån i min bil. Det löser sig alltid på något sätt.
Sounds good to me!! Vad säger Blanco och LID?