JBL-paket
JBL-paket
Ni som har valt till "JBL paketet" till Era 206or.
Är ljudet något att ha? och vad kostar det? hittar ingen info på peugeots hemsida.
Är ljudet något att ha? och vad kostar det? hittar ingen info på peugeots hemsida.
Volkswagen Passat Variant TDI170 DSG 4Motion 2011
Jag tror att Nevyn har paketet, han borde veta.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- cubanastro
JBl-Paketer
Jag har hört det ljudpaketet JBL har till sina 206:or och det är grymt bra bas och tåls att spela högt..!!
JBL är ett grymt bra märke och kostar rätt mycke pengar också.!!
:Henke
JBL är ett grymt bra märke och kostar rätt mycke pengar också.!!
:Henke
Det är inget fel på prylarna i sig, men jag saknar inställningsmöjligheter på huvudenheten. Basen tar inte upp mer plats en än portfölj så den klarar nog godkänt med tanke på formatet.
Jag hade MDS grejer i min förra bil, det lät bra mkt bättre. Fast då var 2/3 av bagageutrymmet ockuperat, samt kostade bra mycket mer.
Systemet består av 6 högtalare, framsystem 6,5" woofer + diskant, bak 5,25" koaxialer, och en 8" bas.
Mycket bättre än original, och lätt värt pengarna, men kunde varit bättre.
Kostar 4500:-
Jag hade MDS grejer i min förra bil, det lät bra mkt bättre. Fast då var 2/3 av bagageutrymmet ockuperat, samt kostade bra mycket mer.
Systemet består av 6 högtalare, framsystem 6,5" woofer + diskant, bak 5,25" koaxialer, och en 8" bas.
Mycket bättre än original, och lätt värt pengarna, men kunde varit bättre.
Kostar 4500:-
- cubanastro
- Håkan.S
- Klubbmedlem

- BANZAI3030
Prylgalen wrote:Gullepojken wrote:hur kan 2 + 2 + 2 + 1 bli 6?
*störig*
e det kittens diskanter som du räknar som separata högtalare eller coaxialernas?
tycker det e 4 högtalare + en bas eller 8 högtalare + en bas om man nu skall räkna med diskanterna som igentligen ju faktiskt hör till mellanregistret .
![]()
*Jävlig*
Bilhandlare och stereohandlare räknar ju högtalare på olika sätt..en bilhandlare skulle säga att jag som har 5.25+tweeters fram och 6½"+tweeters i hatthyllan hade 8 högtalare men en stereokille säger fyra högtalare..om jag fattade BRL-mannens ord rätt
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr