Kompisen som köpte det där paketet fick ju med kablar o så allt han behövde. Den storleken på kabeln räcker till det slutsteget. Säkringen du får med kablarna tror jag ligger på 50A så den får du byta ut mot 30A sen. Kostar bara 19:- för 5st såna säkringar på biltema.
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
jaha så d ingår kablar o skit......lågnivå strömkabel m.m.!!!!????? hmm d visste jag inte d e ju gött mos isåfall!!!! får ta o mejla å kolla me dem!!!!
Joi jag mejla precis brl o de sa att strömkablar och högtalarsladd inte ingår!!!!
De skrev visserligen inte om de ingick säkringshållare, lågnivå och remote!!!!
sånt kan man bli lite sur på när de inte skriver fullständiga svar!!!! fråga nämligen om dessa saker också!!!! man tappar ju intresset!!!!
Ok en snäll tillsägelse bara. Ta inget illa upp, men du har förbrukat en livstids användning av utropstecken på bara 5 inlägg. . <---en sån räcker på slutet.
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
jaja wrote:Joi jag mejla precis brl o de sa att strömkablar och högtalarsladd inte ingår!!!! De skrev visserligen inte om de ingick säkringshållare, lågnivå och remote!!!!
sånt kan man bli lite sur på när de inte skriver fullständiga svar!!!! fråga nämligen om dessa saker också!!!! man tappar ju intresset!!!!
Så sa dom till mig om en annan baslåda som jag köpte, sen plockade han ut den ur kartongen och skulle visa den, och vad trillade ut då om inte alla kablar