BlacKWipE wrote:jaja Bumbi... de va mer än ett par st... men det va fortfarande kul.. hoppas att det blir lika denna gången som sagt.. kanske blir solsken oxå...
Ja, det hör ju inte till vanligheterna på den träffen så det är dags nu!
det är väll ändå inte bara kombibilar vi kör med va`??..
Edit: använder man inte bromsarna året runt?? ( det var en tjej som frågade lite oskyldigt...) sen finns det juh brake(Onion) på bilarna åsså... alltså bromsande lökar... ( farthinder??)
Äger:
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget: *projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour *dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906 Filmstjärnan
det är väll ändå inte bara kombibilar vi kör med va`??..
vadå?
olsén wrote:Edit: använder man inte bromsarna året runt?? ( det var en tjej som frågade lite oskyldigt...) sen finns det juh brake(Onion) på bilarna åsså... alltså bromsande lökar... ( farthinder??)
Japp det var jag, var riktigt skojj den kvällen alltså! Hoppas som f*n att det ska bli likadant i år igen, var ju hur mycket bilar som helst där då ju. Hoppas bara på lite varmare väder i år såfall Var du där ?
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
Joi wrote:Japp det var jag, var riktigt skojj den kvällen alltså! Hoppas som f*n att det ska bli likadant i år igen, var ju hur mycket bilar som helst där då ju. Hoppas bara på lite varmare väder i år såfall Var du där ?
Yesbox, jag var där. Blev som sagt många bilar. Kommer inte ihåg att jag såg en 405a där dock... Lite kallt var det på kvällen ja.
Oooops chatvarning här...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Joi wrote:Japp det var jag, var riktigt skojj den kvällen alltså! Hoppas som f*n att det ska bli likadant i år igen, var ju hur mycket bilar som helst där då ju. Hoppas bara på lite varmare väder i år såfall Var du där ?
Yesbox, jag var där. Blev som sagt många bilar. Kommer inte ihåg att jag såg en 405a där dock... Lite kallt var det på kvällen ja.
Oooops chatvarning här...
Ja ska dit med min bil iår iaf... ses väl då...
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen