Lundborg wrote:blir det stängd eller öppen huff för Effe ??
Stängd alt. halvöppen... ca 2-3dm öppen alltså... Troligtvis stängd... dock så är motorrummet skitfint, men inte bling bling...
Men hans bil är grymt fräsh nu...
Nicklas wrote:Stefan Sager wrote:Hoppas < Linda > har kjol
Sidokjol?
TCS wrote:Tja..
Tycker det är lite synd att ni inte valt ut de snyggaste bilarna bara, finns ju text många 206:or som är bra mycke snyggare än den som kom med, tänker på Wictors rc och PelleW GTi för att bara nämna några.
Effes 205 tycker ja e helt oki för där är det ju gjort en hel del, men Lindas 206 är väl inget speciellt för å inte tala om Rickard´s 405 som verkar vara helt orginal, men men smaken e som bekant delad..
Synd att ni inte visar upp klubbens bästa sida bara
TCS wrote:Tja..
Tycker det är lite synd att ni inte valt ut de snyggaste bilarna bara, finns ju text många 206:or som är bra mycke snyggare än den som kom med, tänker på Wictors rc och PelleW GTi för att bara nämna några.
Effes 205 tycker ja e helt oki för där är det ju gjort en hel del, men Lindas 206 är väl inget speciellt för å inte tala om Rickard´s 405 som verkar vara helt orginal, men men smaken e som bekant delad..
Synd att ni inte visar upp klubbens bästa sida bara

Stefan Sager wrote:Rickard wrote:Jag hoppas att det blir festande denna gången med eller vad säger ni linköpingsbor??:) alla andra är givetvis välkommna att delta...
I år ska jag definitivt stanna kvar och festa på kvällen *lovar dyrt och heligt*
Rickard wrote:Stefan Sager wrote:Rickard wrote:Jag hoppas att det blir festande denna gången med eller vad säger ni linköpingsbor??:) alla andra är givetvis välkommna att delta...
I år ska jag definitivt stanna kvar och festa på kvällen *lovar dyrt och heligt*
Har gjort en utskrift på det så nu är det bindande:) hoppas bara att du har lite mer koll den här gången än i Halmstad:)

The KG wrote:Jesper Cronelid wrote:och flickor, som folk kanske kom ihåg va det ända jag och rash tog kort på...
Nej dom kommer jag inte ihåg
Stefan Sager wrote:Rickard wrote:Stefan Sager wrote:Rickard wrote:Jag hoppas att det blir festande denna gången med eller vad säger ni linköpingsbor??:) alla andra är givetvis välkommna att delta...
Har gjort en utskrift på det så nu är det bindande:) hoppas bara att du har lite mer koll den här gången än i Halmstad:)
Vart ska jag skriva under?
Stefan Sager wrote:Hoppas < Linda > har kjol
Rickard wrote:Jag hoppas att det blir festande denna gången med eller vad säger ni linköpingsbor??:) alla andra är givetvis välkommna att delta...
Fnatte wrote:Rickard wrote:Jag hoppas att det blir festande denna gången med eller vad säger ni linköpingsbor??:) alla andra är givetvis välkommna att delta...
Tjaaaaaa, vi får se hur planerna ter sig, siktet är ställt till söndagen troligen, så samma som förra året?