Alltså, vi(linköpingsgänget) kom ner på lördagen och festade med Richard, Tweddo, hans polare, Josafat och nån till tror jag det var. Sen gick vi på mässan på söndagen. Tyckte det var såååå mycket skönare då det var färre med folk där att trängas med på söndagen...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Men alltså....Vart ska alla i jkpg?? bor bara 15 min därifrån å vore kul å träffa lite pugg medlemmar.finns inte så många här nere som det verka... men vi kanske ses poå stan..Gå till huset säger ja bara eller centum..dom 2 bästa ställerna i stan med dom vackraste flikkorna ja lova er det... www.nojeshuset.se (huset) www.centrumbar.se (centrum) lite å titta iaf.. ha de bra.
Mazter wrote:Men alltså....Vart ska alla i jkpg?? bor bara 15 min därifrån å vore kul å träffa lite pugg medlemmar.finns inte så många här nere som det verka... men vi kanske ses poå stan..Gå till huset säger ja bara eller centum..dom 2 bästa ställerna i stan med dom vackraste flikkorna ja lova er det... www.nojeshuset.se (huset) www.centrumbar.se (centrum) lite å titta iaf.. ha de bra.
Mazter
Tjena vi vet nog inte vad vi ska men du får gärna ge oss en guidening eftersom det är få från trakten:) blir utgång lördag och fredag... för min del iaf...hoppas att det inte är några ställen med 23års gräns..?
/ Rickard
huset är mycket fint... Det få mig på besök på fredag.. Ända som är 23 på fredagar är väl harry´s tro ja..Huset å centrum är väl nåt år över 20 på lördagen tro ja..lär bli mycket roligt folk där då tro ja.. få väl se om man träffa pegg folk på elmia först å snacka lite.. ha engen monter eller??
Mazter wrote:huset är mycket fint... Det få mig på besök på fredag.. Ända som är 23 på fredagar är väl harry´s tro ja..Huset å centrum är väl nåt år över 20 på lördagen tro ja..lär bli mycket roligt folk där då tro ja.. få väl se om man träffa pegg folk på elmia först å snacka lite.. ha engen monter eller??
Mazter wrote:huset är mycket fint... Det få mig på besök på fredag.. Ända som är 23 på fredagar är väl harry´s tro ja..Huset å centrum är väl nåt år över 20 på lördagen tro ja..lär bli mycket roligt folk där då tro ja.. få väl se om man träffa pegg folk på elmia först å snacka lite.. ha engen monter eller??
Förhoppningsvis blir d både lördag o söndag för min del.
En liten undran bara. Kommer d finnas så man kan joina klubben på mässan eller är det fortfarande inbetalningskort som gäller?