alugaller
Realcar, Micro, alla andra stylingbutiker i existens idag 
Audi A4 1.8T - Black Pearl
Syns Man Inte, Finns Man Inte
Den som ingen turbo har, Han får åka utan bar
Sponsorer: Bildator.Se - TuningChip - Ultimate Styling - Emory Productions
Bilder På Bilen
Bilder På Bilen
Kristian wrote:Dj_Aleks wrote:Realcar, Micro, alla andra stylingbutiker i existens idag
Ja, jag vet att ALLA affärer säljer alugaller, men just det där gallret tycker jag ser annorludna ut. Dessutom är det ju en annan färg, men det kanske han gjort efteråt?
så där ser mitt också ut hemma...du kan köpa det eloxerat i olika färger =)
Audi A4 1.8T - Black Pearl
Bilder På Bilen
Bilder På Bilen
- Christofer Soderbaum
Kristian wrote:Dj_Aleks wrote:Realcar, Micro, alla andra stylingbutiker i existens idag
Ja, jag vet att ALLA affärer säljer alugaller, men just det där gallret tycker jag ser annorludna ut. Dessutom är det ju en annan färg, men det kanske han gjort efteråt?
Cascade wrote:Kristian wrote:Dj_Aleks wrote:Realcar, Micro, alla andra stylingbutiker i existens idag
Jahopp, det var mitt luftintag med tillhörande alunät som visas! Istället för att ni spekulerar så kan jag svara på att gallret inte är målat eller behandlat... Det är nog snarare ljuset i garaget som bedrar! Tog förresten bilden med mobilen... Ganska nöjd faktist (om jag får säga det själv)
Ja, som du sa istället för att vi ska spekulera kanske du ska berätta vart du köpt nätet
Volkswagen Passat Variant TDI170 DSG 4Motion 2011
NU hittade jag det. "Grillnät", vilken benämning!Arne Lindgren wrote:Jag såg biltemas galler häromdan, det såg helt OK ut.
http://www.biltema.se/products/product. ... emId=93213
EN 14497
Cascade wrote:Kristian wrote:Dj_Aleks wrote:Realcar, Micro, alla andra stylingbutiker i existens idag
Jahopp, det var mitt luftintag med tillhörande alunät som visas! Istället för att ni spekulerar så kan jag svara på att gallret inte är målat eller behandlat... Det är nog snarare ljuset i garaget som bedrar! Tog förresten bilden med mobilen... Ganska nöjd faktist (om jag får säga det själv)
vad är det för en mobil? kanonbra bild ju
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Medlem no. 754
Four rings to rule them all