Jag har precis blivit ägare till en Peugeot 206cc och är självklart helt överlycklig.
Nu vill jag byta stereon i bilen till en som klarar MP3 skivor och det verkar vara ett problem. Om jag inte köper Clarion så går inte displayen eller rattfjärren, kan det verkligen stämma?
Clarion har tydligen ingen som klarar MP3 enligt Peugeot.
closetland wrote:Finns det en billig front med mp3 att rekommendera? min gamle växlare borde verkligen bytas ut... men ekonomin är ansträngd som vanligt
Vet att det är stor skillnad på slutljudet beroende på fronten... Så vill gärna inte ha rusta eller biltema modellen som sabbar till allt ljud :;P
Men som sagt är inte rädd för några märken eg. bara det finns en bra prislapp och omdöme
Med tanke på att du kör med Mds högtalare kan du nog hysta i vilken gammal brusgenerator som helst.
Finns ju mycket hockus pokus på marknaden som knappt skulle få ha beteckningen stereo på fronten, tex beck, nicama,mdc, mc cain mm
closetland wrote:Finns det en billig front med mp3 att rekommendera? min gamle växlare borde verkligen bytas ut... men ekonomin är ansträngd som vanligt
Vet att det är stor skillnad på slutljudet beroende på fronten... Så vill gärna inte ha rusta eller biltema modellen som sabbar till allt ljud :;P
Men som sagt är inte rädd för några märken eg. bara det finns en bra prislapp och omdöme
Med tanke på att du kör med Mds högtalare kan du nog hysta i vilken gammal brusgenerator som helst. Finns ju mycket hockus pokus på marknaden som knappt skulle få ha beteckningen stereo på fronten, tex beck, nicama,mdc, mc cain mm
ja jag fattar inte vad som skulle vara fel med mina mds högtalare... de spelar jvla gött och framförallt rent enligt mitt tycke...