bilen är en 206 -01 som jag tror är en xr men jag äe inte säker! iaf. är det en 1.4 maskn i den... men nästan alla peugeotar är ju lika så kanske det inte gör nåt?
men iaf. vill vi ha ett sport filter på den så man ska få lite härligare ljud ur den... men vet nån nåt bra som passar på såder "direkt"? så man inte får nåt problem med motorgången o sprutet sen? har hört att vissa har fått problem med det när plenumet inte tyckt om det nya filtret och det gått skit! men det brukar ju hjälpa att nolla datorn med att ta av kablarna från batteriet men iaf. nån som kan ge nåt bra råd på ett sport filter till 206:an?
blev lite långt det där nu men...
kör: Ford Taunus 26m -70 -> snart 2.8T iic
men hjälper syrran me puggen!
Raggar spin!
jo jag läste mek tipset om sportfiltret men det ska väl inte in i original burken så.. och mek tips för såna simpla saker behöver jag nog inte... :)
men tack för ditt svar!
Raggar spin!
jo det förståss! det tänkte jag inte på när jag svarade sist.. så lagar man bara ett t.ex. alu.rör som får gå från burken fram till bakom alugallret på fram kjolen!
Raggar spin!
Lillebror wrote:jo det förståss! det tänkte jag inte på när jag svarade sist.. så lagar man bara ett t.ex. alu.rör som får gå från burken fram till bakom alugallret på fram kjolen!
Precis...
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen