Det som har hänt med bilen sen jag köpte den.
Ljud: Det hela startade i vintras när jag fick hem matrialet och plockade fram sågen. Först kom tumstocken och måttbandet fram och jag började måtta alla mått, ritade ut allt å började såga. Efter mycket blod, svett och tårar började jag bli nöjd över bitarna.
Limmet börjades spruta ut ur tuben å allt började monteras ihop.
Nu va bygget klart och då var det dags för att klä allt. Efter 2 burkar SprayLim och fingrarna ihop klistrade så började ja få kläm på det.
Nu när allt å klätt och färdigt monterat så blev det att ta bort bagaget orginalljus som byttes ut med 2 neonrör som sitter på var sin sida av bagaget (1 röd och 1 blå) så varje gång bagageluckan öppnas så tänds ljuset och när luckan stängs så släcks ljuset
Styling: Det hela började också i vintras när jag köpte hem min första toningsfilm, efter det så började det hända saker på bilen. Bilens rutor blev mörkare och en röd tribal kom upp på bilens bakruta. Det blev en dekal på kjolarna (Peugoet)
Jag köpte hem peugoet streamer (Peugeot sport, club of sweden)
Ni blev planeran att det skulle upp lite ljus på bilen och i bilen, åkte till BRL i trollhättan å köpte hem 2 neonrör (Rött) som monterades på bilens insida (kupen) vid fötterna. några dagare senare blev det att man åkte och kollade på micro och där fann jag L.E.D-ljus (Rött) som sitter på insidan av bilens dörrhandtag.
Nu i måndags var man på Elmia och inhandlade L.E.D-ljus (Undercarkitt) (Blått) som nu också sitter på bilen, MEN jag har ett jävla problem med att hitta en bra kabellösning. Så imorgon blir det att lyfta upp bilen och försöka hitta en lösning
Planer: I sommar så kommer det inhandlas en heldel till bilen, ett par 17" fälgar kommer att komma upp på bilen. De kommer också att komma på en anna spoiler fram och bak, fram kommer det troligtvis komma upp en ford focus spoiler om planerna går som dom ska (klarar att bygga om den) bak, ingen aning ennu.
Kommer även att komma upp nya bakspeglar, troligtvis M3 speglar men vi får se.
Har givitvis mer planer men detta är va min budget klarar av för tillfället. När pengarna rullar in, JA
Senaste: Har gjort så nu att jag har tagit bort lite bilder och lagt upp nya !!
Om någon vet en hemsida som man kan lägga upp bilder på så säg gärna till, blir lite roligare om man kan direktlänk bilder hit istället, NYA bilder komma komma upp snart !!
Några Bilder På Bilen
(ni kan även passa på och kolla på dom andra bilderna på bilen och kommentera gärna bilderna)
funkar inte länken så finns jag under namnet spraYcanE på Garaget.Org