hejsan..
jag var på Elmia igår och inhandla mig ledljus "neon" och allt sitter på platts nu under bilen MEN ja har problem med kabeldragningen. hr ska jag göra för att få kablarna bra dragna och få dom in i kupen.
jag har ju planer att dra kablarna under bilen vid motorns å sen in genom handsfacket, men då måste ja klippa av kontkten å sen sätta ihop allt med sockerbitar eller nått och har inte så stor lust med det..
kan någon hjälpa mig med detta problem.. hur ska ja dra kablarna.. hur gjorde nu ??
HJÄLP !! kabeldragning för ledljus !!
HJÄLP !! kabeldragning för ledljus !!
Peugeot 206 Xsi 1.6 - BlackMetal
weNonE - TaCrew
weNonE - TaCrew
Hej!
Jag drog bara fram det till batteriet fram. Sen där kopplade jag ihop den med en trådlös strömbrytare... Sen slog jag bara av o på men en fjärr...
Strömbrytaren kan du köpa billigt av Mi16Zigge...
kolla in hans site:
http://www.designbyz.com/
Jag drog bara fram det till batteriet fram. Sen där kopplade jag ihop den med en trådlös strömbrytare... Sen slog jag bara av o på men en fjärr...
Strömbrytaren kan du köpa billigt av Mi16Zigge...
kolla in hans site:
http://www.designbyz.com/
.::Toyota Yaris -05::.
.::Yamaha YZF-R1 -06::.
Snart i en backspegel nära dig!
www.bildator.se Kompl. dator till bilen. Mp3/DivX/GPS Mm...
.::Toyota Yaris -05::.
men asså. ja köpte L.E.D ljus.. och genom de så ska man koppla alla ljus till en dosa, sen går den dosan till en annan dosa som styr ljuset..
hur ska ja lägga alla kablar under.. asså så ja inte kommer inärheten av avgasrören för dom blir ju lite varma å då e ja rädd att ja lägger kablarna så ja bränner dom, sen e de ju så att kablarna måste ju räcka..
HJÄLP mig
hur ska ja lägga alla kablar under.. asså så ja inte kommer inärheten av avgasrören för dom blir ju lite varma å då e ja rädd att ja lägger kablarna så ja bränner dom, sen e de ju så att kablarna måste ju räcka..
HJÄLP mig
Peugeot 206 Xsi 1.6 - BlackMetal
weNonE - TaCrew
weNonE - TaCrew