Vad är bäst?
Vad är bäst?
Tjena! Undrar vad som händer om jag tar ur orginal stereon i min RC, slutar ratt fjärren att fungera då å displayen mé grader å datum??? Ska nämnligen bygga ljud å vet inteom jag ska behålla orginal stereon eller sätta i en Pioneer stereo mé flipfront å MP3 istället!!! Vad är bäst? Hjälp mig! tack på för hand! 
Displayen slutar inte att fungera. Temp, datum osv funkar lika bra men rattfjärren kommer inte att fungera. Det fins adapters men jag vet inte om det finns till Pioneer. Jag vet att det finns till Sony och (inte helt säkert) till Alpine o Kenwood.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Jag vet att BRL har adapters. Hade jag köpt ny stero hade mitt största krav varit tidskomp.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Jepp, byt.