405 kjolpaket
- BANZAI3030
Den fronten på 405 =
Jo, det är den som Rickard har.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
jäpp combat kittet kostar runt en 10 lök på realcar å han säljer det för 8500:- så det är billigt men jag har snackat med han å han kunde gå ner till 7900:-
så det är helt klart ett bra pris å bra j#vla snyggt är det också. hade jag inte haft en massa annat å lägga $$$ på så hade jag slagit till.... har fronten redan å hoppas kunna köpa resten senare. när $$$ kommer in.... fast då är nog inte detta erbjudande kvar 
personligen så avskyr jag kittet.
men smaken är som baken!
priset är helrätt och tycker du att det är snyggt å ska investera i ett paket för dom pengarna så tycker jag att du ska slå till.
annars så skulle jag personligen kika på ecosses utbud och dra fram stora plånboken, aj aj vad deras kit är snygga.
men smaken är som baken!
priset är helrätt och tycker du att det är snyggt å ska investera i ett paket för dom pengarna så tycker jag att du ska slå till.
annars så skulle jag personligen kika på ecosses utbud och dra fram stora plånboken, aj aj vad deras kit är snygga.
Mi16 -94 bytes mot 205Mi16.