mvh Oskar
Tygmattor till 306:an
Tygmattor till 306:an
vart köper man schyssta sånna ? peugeot hade bara orginal.. dom funkar väll men vill hellre ha nått annat helst där det står antingen peugeot lr 306 på dom
mvh Oskar
mvh Oskar
Körde förut 306 RC Edition.
- Stefan Sager
Re: Tygmattor till 306:an
Radeon wrote:vart köper man schyssta sånna ? peugeot hade bara orginal.. dom funkar väll men vill hellre ha nått annat helst där det står antingen peugeot lr 306 på dom![]()
mvh Oskar
Peugeot har skitfina 306-mattor. Min svärfar har såna, det står 306 på dom.
Svårt att förklara hur dom ser ut och jag hittar ingen bild på peugeot.se men dom är gråa med en förstärkning vid pedalerna.
Sushi-addict | Peugeot 307 XS 2,0 -06
Stefan Sager wrote:Radeon wrote:vart köper man schyssta sånna ? peugeot hade bara orginal.. dom funkar väll men vill hellre ha nått annat helst där det står antingen peugeot lr 306 på dom![]()
mvh Oskar
Svårt att förklara hur dom ser ut och jag hittar ingen bild på peugeot.se men dom är gråa med en förstärkning vid pedalerna.
när jag pratade med honom på peugeot så sa han att dom bara hade dom som va utan text
- Stefan Sager
Radeon wrote:Stefan Sager wrote:Radeon wrote:vart köper man schyssta sånna ? peugeot hade bara orginal.. dom funkar väll men vill hellre ha nått annat helst där det står antingen peugeot lr 306 på dom![]()
mvh Oskar
när jag pratade med honom på peugeot så sa han att dom bara hade dom som va utan textdet som är det värsta
Min svärfar har köpt sina på Peugeot i ulricehamn, ring till dom och fråga annars.
- Stefan Sager
scheller wrote:skulle kunna tänka mig att dom kanske ser ut ungefär som mina...
http://www.peugeot-sport-club.com/image ... 215210.jpg
/andreas.
Japp, så ser dom ut, kanonsnygga!
- Johannes.G
kinderbesen wrote:lerat oxå efrer mattor...kollade på peugeot i linköping å dom hadde bara sånna 3d mattor å nårra utan text...men jag skulle hellre vilja ha sånna däringa med text på
köpte mina i borås... men dom måste ju kunna beställa om du ber dom?
kostade 650kr, eller nåt sånt har jag för mig.
/andreas.
<---- silvrig 206 gti -03. SÅLD
saknar den faktiskt lite...
saknar den faktiskt lite...
- Johannes.G
scheller wrote:kinderbesen wrote:lerat oxå efrer mattor...kollade på peugeot i linköping å dom hadde bara sånna 3d mattor å nårra utan text...men jag skulle hellre vilja ha sånna däringa med text på
/andreas.
Ja, men vad heter dom då?? för dom såg bara en lista med namn på mattor men visste inte hur dom såg ut ju...
"mmhhum..this is a tasty burger!!"
F.D. kinderbesen
206 RC-04
Såld306 gti-99
F.D. kinderbesen
206 RC-04
Såld306 gti-99
kinderbesen wrote:scheller wrote:kinderbesen wrote:lerat oxå efrer mattor...kollade på peugeot i linköping å dom hadde bara sånna 3d mattor å nårra utan text...men jag skulle hellre vilja ha sånna däringa med text på
/andreas.
Ja, men vad heter dom då?? för dom såg bara en lista med namn på mattor men visste inte hur dom såg ut ju...![]()
![]()
dom med text finns bara till nyare modeller dvs. 406 206 och så vidare inte 306:an.. skumt som f*n.. men dom gråa med svart kostade 391 på peugeot.. jag funderar på att beställa och sen fixa texten själv.. måste finnas nånstans där man kan köpa broderade peugeot lr 306 märken
finns många mattor på http://www.danmobility.se
där har dom däremot ett par mattor som de står peugeot på.. billiga å snygg. finns inga bilder för tillfället men har funnit å jaförmodar att dom kommer upp igen
där har dom däremot ett par mattor som de står peugeot på.. billiga å snygg. finns inga bilder för tillfället men har funnit å jaförmodar att dom kommer upp igen
Peugeot 206 Xsi 1.6 - BlackMetal
weNonE - TaCrew
weNonE - TaCrew