Vinge 206
Vinge 206
Hörde om en firma som säljer (orginal?) tak-vingar lackade o klara (orginal färger alltså). Kanske är ett företag i göteborgs området. Nån som vet?
Vore intressant att veta. Om det skulle vara billigare att köpa en av dom menar jag.
Peugeot säljer ju annars för 1700 tror jag. men dom är ju inte lackerade.
Vore intressant att veta. Om det skulle vara billigare att köpa en av dom menar jag.
Peugeot säljer ju annars för 1700 tror jag. men dom är ju inte lackerade.
GriFFin wrote:boxaren wrote:varför köpa en tråkig orginal vinge om du nu ändå ska köpa en vinge.
Köp en snygg ordentlig vinge som skjiljer sig från mängden!
parkbänkar ska man ha i parken ellerhur?
Exakt!
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
GTi orginal. RC är nästan exakt likadan, skiljer någon centimeter bara.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
GriFFin wrote:PelleW wrote:GTi orginal. RC är nästan exakt likadan, skiljer någon centimeter bara.
f*n att man inte valde GTI:n
Man ser ingen skillnad ändå, bara om man mäter.
PelleW wrote:GriFFin wrote:PelleW wrote:GTi orginal. RC är nästan exakt likadan, skiljer någon centimeter bara.
f*n att man inte valde GTI:n
Man ser ingen skillnad ändå, bara om man mäter.
jag tycker de ser lite annorlunda ut... RC:n ser ut att ha en högre båge... allstå lodrätt uppåt inte utåt.... eller är det bara jag som ser dåligt? eller var och hur mäter du?
GriFFin wrote:Luuk wrote:hmm få se nu 1500 kostar vingen va kan de kosta att lacka? 1000? så runt 2500 kanske? eller har jag helt fel om lacken? inte så inne i den branchen...
när jag hade volvoså kostade det 500:- att lacka mina speglar
fy f*n mmm de e ingen billig sport de där... har hört siffror på runt 20000 för en hel bil.. så jag vet inte..
beror ju helt på färgen och lager och så oxå säkert...
Luuk wrote:GriFFin wrote:Luuk wrote:hmm få se nu 1500 kostar vingen va kan de kosta att lacka? 1000? så runt 2500 kanske? eller har jag helt fel om lacken? inte så inne i den branchen...
fy f*n mmm de e ingen billig sport de där... har hört siffror på runt 20000 för en hel bil.. så jag vet inte..
jag fick prism på 7k (Svart) för att lacka bilen, färgen tillkommer dock
GriFFin wrote:Luuk wrote:GriFFin wrote:Luuk wrote:hmm få se nu 1500 kostar vingen va kan de kosta att lacka? 1000? så runt 2500 kanske? eller har jag helt fel om lacken? inte så inne i den branchen...
f*n va najs! de va ju inte sååå himmla farligt ändå... men de va ingen du kännde då eller? jag har aldrig lackat om en bil så jag vet i f*n hur mycke sånt där kostar... men de va ju som sagt inte så himmla blodigt..
om man då tar i och säger 3000 för färgen så e man ju trots allt "bara" uppe i 10000....
Luuk wrote:GriFFin wrote:Luuk wrote:GriFFin wrote:Luuk wrote:hmm få se nu 1500 kostar vingen va kan de kosta att lacka? 1000? så runt 2500 kanske? eller har jag helt fel om lacken? inte så inne i den branchen...
f*n va najs! de va ju inte sååå himmla farligt ändå... men de va ingen du kännde då eller? jag har aldrig lackat om en bil så jag vet i f*n hur mycke sånt där kostar... men de va ju som sagt inte så himmla blodigt..
om man då tar i och säger 3000 för färgen så e man ju trots allt "bara" uppe i 10000....
saken är ju den att allt förarbete måste man ju göra själv
GriFFin wrote:Luuk wrote:GriFFin wrote:Luuk wrote:GriFFin wrote:Luuk wrote:hmm få se nu 1500 kostar vingen va kan de kosta att lacka? 1000? så runt 2500 kanske? eller har jag helt fel om lacken? inte så inne i den branchen...
saken är ju den att allt förarbete måste man ju göra själv... Men gillar man att tejpa och mecka så är det ju kankse ok..
sant..