Lunda, kommer du?
bajs oxå... såg fram emot denna träff och hade planerat till 200% att komma, men glömde totalt bort att jag skulle arbeta på landstället över den helgen.. skit skit skit 
//Henrik "henke" Sundset
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
- BANZAI3030
ReD DeviL wrote:bajs oxå... såg fram emot denna träff och hade planerat till 200% att komma, men glömde totalt bort att jag skulle arbeta på landstället över den helgen.. skit skit skit
det får du skjuta på
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
- BANZAI3030
Faan..om jag inte får ordning på mina spacers blir det i bästa fall Volvo till Pug-träff
Vinterdäck räknas inte som lagliga däck antar jag, och org.däck/fälg jag har är oanvänt på ett par år, samt inte fullt så lagligt mönsterdjup på framdäcken...

Vinterdäck räknas inte som lagliga däck antar jag, och org.däck/fälg jag har är oanvänt på ett par år, samt inte fullt så lagligt mönsterdjup på framdäcken...
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
BANZAI3030 wrote:Faan..om jag inte får ordning på mina spacers blir det i bästa fall Volvo till Pug-träff
Vinterdäck räknas inte som lagliga däck antar jag, och org.däck/fälg jag har är oanvänt på ett par år, samt inte fullt så lagligt mönsterdjup på framdäcken...![]()
![]()
Va har du för problem med spacers? Ja har 2 st. 10mm ej centrumstyrda om du behöver...
Ang. däcken så om de inte e dubbdäck är de ju lagligt iaf... sen om de e så bra vette f*n...
/Fredrik Fröberg
Numera Peugeot-lös...
Numera Peugeot-lös...
- BANZAI3030
Freddan wrote:BANZAI3030 wrote:Faan..om jag inte får ordning på mina spacers blir det i bästa fall Volvo till Pug-träff
Vinterdäck räknas inte som lagliga däck antar jag, och org.däck/fälg jag har är oanvänt på ett par år, samt inte fullt så lagligt mönsterdjup på framdäcken...![]()
![]()
Va har du för problem med spacers? Ja har 2 st. 10mm ej centrumstyrda om du behöver...
Ang. däcken så om de inte e dubbdäck är de ju lagligt iaf... sen om de e så bra vette f*n...
Tyvärr
15mm/20mm är det jag behöver, och jag har dom, men måste fixas till för att passa
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
-
Lennart Mäkinen
Tycker att det verkar lite dålig uppslutning på denna träff...undra varför?
Finns väl en massa medlemmar runt Sthlms området?
Förra året kom väl ca 25 Puggar om jag minns rätt...visserligen körde inte vissa.
Förra året kom väl ca 25 Puggar om jag minns rätt...visserligen körde inte vissa.
Honda CBR600RR -07 a la Supersport
http://www.highsider.se
Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Jag var en av dom som inte körde förra året. Och så blir det inte detta heller. Men jag kommer att gå runt och snacka skit
. Så var inte rädd och kom fram och växla lite ord med mig.
//Kent [Medlem nr: 348
205MSi?16 evighetsprojektet
VW T3 Buss -80
205 16V vardagsbilen (såld)
Suzuki Intruder M1800R
Husqvarna WR 360 enduro
205MSi?16 evighetsprojektet
VW T3 Buss -80
205 16V vardagsbilen (såld)
Suzuki Intruder M1800R
Husqvarna WR 360 enduro
- BANZAI3030
Rash wrote:Tycker att det verkar lite dålig uppslutning på denna träff...undra varför?Finns väl en massa medlemmar runt Sthlms området?
Tycker att du och Jesper får komma med MR2an
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
Självklart kommer jag!
Håller på att rita lite på bana. Kan säga att det kommer att vara mer varierande i år. Körde mycket lite förra året, men tänkte ändra på det i år. Jag tror att den här träffen kommer att överträffa förra året. Så till er som fortfarande är osäkra på om ni kan/vill komma kan jag bara säga att ni ska försöka ta er dit.
Självklart får man köra även om man inte vill delta i tävlingen.
Håller på att rita lite på bana. Kan säga att det kommer att vara mer varierande i år. Körde mycket lite förra året, men tänkte ändra på det i år. Jag tror att den här träffen kommer att överträffa förra året. Så till er som fortfarande är osäkra på om ni kan/vill komma kan jag bara säga att ni ska försöka ta er dit.
Självklart får man köra även om man inte vill delta i tävlingen.
Michael Liljeberg - Peugeot Sport Club | CREW Kassör
Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Har 205gti som banåkarbil.
Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Har 205gti som banåkarbil.
BANZAI3030 wrote:Rash wrote:Tycker att det verkar lite dålig uppslutning på denna träff...undra varför?Finns väl en massa medlemmar runt Sthlms området?
Tycker att du och Jesper får komma med MR2an
Jesper är och super medans jag är och pluggar. Och åka 110mil utan ens att få köra...nääää
Honda CBR600RR -07 a la Supersport