Galler på dörrsidan få loss!
Galler på dörrsidan få loss!
Hur får jag loss gallret på dörrsidan i min -05 206:a ???? Eller måste jag ta ner dörrsidan för att komma åt högtalarna?
Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på
Re: Galler på dörrsidan få loss!
GriFFin wrote:Hur får jag loss gallret på dörrsidan i min -05 206:a ???? Eller måste jag ta ner dörrsidan för att komma åt högtalarna?
fram med kofoten... haha ne jag bara skoja... jag vet faktiskt inte.... men den borde sitta med nån sorts "clip on" fäste eller vad de nu heter.. som man knäpper loss...
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
GriFFin wrote:Hur får jag loss gallret på dörrsidan i min -05 206:a ???? Eller måste jag ta ner dörrsidan för att komma åt högtalarna?
Du måste ta ner dörrsidan för att komma åt högtalarna.
Stavfel? javisst, men jag bryr mig inte.
Mike wrote:GriFFin wrote:Hur får jag loss gallret på dörrsidan i min -05 206:a ???? Eller måste jag ta ner dörrsidan för att komma åt högtalarna?
Är det annorlunda på -05? I min -00 är det bara att dra loss den. Sitter med 6 "clips".

Last edited by DMNHNTR on Sat May 07, 2005 11:56, edited 1 time in total.
307 SW Griffe -04
"Blöjexpressen"
"Blöjexpressen"
Disciple wrote:Mike wrote:GriFFin wrote:Hur får jag loss gallret på dörrsidan i min -05 206:a ???? Eller måste jag ta ner dörrsidan för att komma åt högtalarna?
Är det annorlunda på -05? I min -00 är det bara att dra loss den.
Det stämmer på min 00 GTi-inredning kunde man ta bort gallret från utsidan men det går inte på min nya RC-inredning. (tror jag i alla fall, har inte kollat dundernoga)
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
nevyn wrote:Det stämmer, det är olika... du måste ta ner dörrsidan, inte så svårt ändå
OT: Fixa din avatar nevyn. Jag har inte sett ngn på år och dar.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
PelleW wrote:Disciple wrote:Mike wrote:GriFFin wrote:Hur får jag loss gallret på dörrsidan i min -05 206:a ???? Eller måste jag ta ner dörrsidan för att komma åt högtalarna?
Det stämmer på min 00 GTi-inredning kunde man ta bort gallret från utsidan men det går inte på min nya RC-inredning. (tror jag i alla fall, har inte kollat dundernoga)
Men jag ha ju inte rc.. har dock griffe.. med mocka på dörrsidan, är det samma som rc:n har?
PelleW wrote:Disciple wrote:Mike wrote:GriFFin wrote:Hur får jag loss gallret på dörrsidan i min -05 206:a ???? Eller måste jag ta ner dörrsidan för att komma åt högtalarna?
Men jag ha ju inte rc.. har dock griffe.. med mocka på dörrsidan, är det samma som rc:n har?
Tror inte att det är samma.
Skillnaden ligger väl i hur gammal bilen är. På nyare modeller verkar det inte som att man kan ta bort bara gallret.
Skillnaden ligger väl i hur gammal bilen är. På nyare modeller verkar det inte som att man kan ta bort bara gallret.
PelleW wrote:Tror inte att det är samma.
sna nog höra med min pug verkstad innan man sliter