Var kan ja få tag på snygga baklampor till 205an... lite svarttonat helst..
sen fråga nr 2. Hur ska ja rikta mina 12"are... i bagaget. Är 2st.. frågan är om ja ska ha dem mot ryggstödet eller emot bakluckan? eller kanske ner i golvet
Var kan ja få tag på snygga baklampor till 205an... lite svarttonat helst..
sen fråga nr 2. Hur ska ja rikta mina 12"are... i bagaget. Är 2st.. frågan är om ja ska ha dem mot ryggstödet eller emot bakluckan? eller kanske ner i golvet
Tacksam för seriösa svar!
/Från en Icke medlem Men kör 205 GTi- 90
Hej Mh-styling har ett gäng olika lyktor har jag för mig.. realcar har oxå... jag skulle nog riktat den mot bakluckan men de är ju nåra här som kör med den mot ryggstödet.. då jag inte har en 205:a att testa i själv så vet jag inte riktigt vad som blir best..
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Vill ha nästan som orginal fast lixom svart tonat på sina ställen.. sätt flera som haft så... på bilder.. men vill dock inte tona mina egna... vill ev, köpa färdig tonade...
Låter bättre bakåt, alltså elementen riktade mot ryggstödet. Men prova dig fram tills du når önskat resultat. Går ju att få bra ljud ändå men burkar i regel bli bättre tryck i fall du har dom riktade bakåt.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
_________________ - 306GTi 97B - - såld
Kan ju alltid lacka om orginal lysen..bara att blanda lite svart i lacken, inte speciellt dyrt heller om du har en firma att göra det för det tar varken länge att göra det eller mycket lack