Nån som kan sätta ihopp baslåda och slutsteg för en 3500-4000:- nytt eller beg.
TACK!
Jag har en 12" Rockford Fosgate He bas i en sluten välbyggd mdf låda klädd i högtalarfilt. Den drivs av ett Lightning Audio 300.2 steg.
Basar på rätt bra och tappar inte kontrollen, har suttit i min andra bil några månader. Kickers designade galler medföljer också.
Nån som kan sätta ihopp baslåda och slutsteg för en 3500-4000:- nytt eller beg.
TACK!
Jag har en 12" Rockford Fosgate He bas i en sluten välbyggd mdf låda klädd i högtalarfilt. Den drivs av ett Lightning Audio 300.2 steg. Basar på rätt bra och tappar inte kontrollen, har suttit i min andra bil några månader. Kickers designade galler medföljer också.
Nypris. Bas: 2500 kr Steg: 3000 kr Galler: 488 kr
Hör av dig om du är intresserad!
Eru go eller... steget kostar 1 998 kr nytt på brl.... hoppas du skrev fel... nu är de dessutom begagnat...
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Junghage wrote:Luuk: Det är vad det kostade när jag köpte det . Då är det väl nypris? Men ska kolla kvittot för säkerhets skull.
edit: Bara för att göra klart att det är inte vad jag vill ha för prylarna, hade tänkt mig 3500 kr för allt. Vilket jag tycker är ett ok pris, eller?
tja de e väl okej... men som sagt seget finns nytt på BRL för 1998:- bara å kolla själv ... polare som köpte de igår nämligen så jag är rätt säker .... var köpte du ditt steg? och hur fasen kan de ha sjukit 1000 spänn i pris när det inte ens är utgående modell....
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Det är köpt hos brl när de började sälja det. Sedan sänkte de priset på nätbutiken till 2500 några månader efter det och sedan 2500 i butik och 2000 på nätet. De har ju olika priser på nätet och i butik.
Junghage wrote:Det är köpt hos brl när de började sälja det. Sedan sänkte de priset på nätbutiken till 2500 några månader efter det och sedan 2500 i butik och 2000 på nätet. De har ju olika priser på nätet och i butik.
Nja har jag lite svårt att tro.. det jag har köpt har kostat lika mycket på nätet som i affär.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
Att det är olika priser på en del varor på nätet och i butiken är jag nästan 100% på, har ingen katalog hemma just nu men på brl.se står det "Som medlem på brl.se får du 5% på redan låga priser i vår internetbutik." Hittade gamla priset för 300.2 på brl.se, 2488 kr med ord pris på 2998 kr.
Med tanke på att steget har funnits i sortimentet sen våren 2004 så är det väl inte helt orimligt att det har sjunkit 1000 kr i pris?