Litet luftintag på huv
Litet luftintag på huv
Tänkte sätta ett litet luftintag på min huv, men jag hittar bara små fejkade luftintag som fästes med dbl-häftande tejp eller stora Subaru och Mitsu Evo scoop. Jag tänkte nåt litet galler eller gälar på huven som verkligen släpper in luft, nån som har nått tips?
.. inte något tips på något specifikt galler/scoop, men har du t ex kollat på www.dalhems.com - de hade en HEL del där senaste gången jag kollade...
- nu med Turbo
Jo men det jag menar är att han kan ju använda såna scoop.
Typ finns ju överallt sånna som han sätter över hålen som han gör i huven. Är ju inte direkt så att han köper ett bra scoop så får han automatiskt en hål i huven. Han lär ju fram å kapa i huven.
Finns ju scoop på realcar och massor med mer ställen..
Typ finns ju överallt sånna som han sätter över hålen som han gör i huven. Är ju inte direkt så att han köper ett bra scoop så får han automatiskt en hål i huven. Han lär ju fram å kapa i huven.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
- 306GTi 97B - - såld
plirum wrote:.. inte något tips på något specifikt galler/scoop, men har du t ex kollat på www.dalhems.com - de hade en HEL del där senaste gången jag kollade...
Perfekt, tackar!
HellGhost wrote:Jo men det jag menar är att han kan ju använda såna scoop.
Alltså, jag har tänkt kapa i huven för att få in luft, men fake scoopen brukar inte vara öppna, då måste man kapa i dem också och det blir nog inge snyggt. Jag letade på realcar och andra ställen efter "riktiga" scoop men hittade inga därav tråden. Hur som helst finns det ju riktiga scoop på dalhems, men tack för tipset IAF.