Bilder önskas på alunät byggen i huven!
Bilder önskas på alunät byggen i huven!
Som topic lyder så skulle jag vilja ha lite bilder på alunät byggen för luftintaget i huven. Tänkte byta till något meshnät men funderar på hur man skall göra. Om man ska göra som PelleW och Fnatte gjort eller limma fast det alt. ersätta det med någon eftermarknads produkt.

| LuA | Peugeot 206 GTI -01 | Ängelholm |
Det beror lite på hur mycket du vill lägga på det. Eftermarknads kostar ju en slant...
Jag provade att limma först, men tyckte inte att det blev så bra. Med ramen från luftintaget så satt han mycket tajtare mot huven.
Jag provade att limma först, men tyckte inte att det blev så bra. Med ramen från luftintaget så satt han mycket tajtare mot huven.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
Håller med Fnatte. 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
*springer ut och tar kort*
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Detta sågade jag bort med en sticksåg. Sen är alunätet klämt mellan huven och plasten. För säkerhets skull är nätet limmat i plasten.